18 Şubat 2011 Cuma

Vanessa Hudgens'in New York Kombinleri

Bu yıl kırmızı halı ve galalarda pek rastlayamadığımız oyuncu Vanessa Hudgens,New York fashion week'de katılmadık defile bırakmadı.Modayı yakından takip eden Vanessa'nın, izlediği defilelerdeki giysileri moda haftası sonrası üzerinde görmemiz muhtemel ama biz öncelikle defileleri izlemeye giderken neler giymiş bir bakalım.

The Jeremy Scott fashion show

 Anna Sui fashion show

 Marchesa sonbahar 2011 defilesi

 Alice and Olivia by Stacey Bendet defilesi

 Diesel Black & Gold Sonbahar 2011 defilesi

 Tibi Sonbahar 2011 defilesi

 Marc Jacobs Sonbahar 2011 defilesi

Yigal Azrouel Show

8 yorum:

MeLc dedi ki...

Çok şeker buluyorum bu kızı ne giysede yakıştırıo bence

Junkhead dedi ki...

Bi de poz verirken ağzını büzmese daha iyi olacak :D Ben en çok gümüş ışıltılı ceketli kombinini yakıştırdım,hem yaşına da çok uygun olmuş .

Followupfashion dedi ki...

Tatlı bir kız ama Marc Jacobs defilesinde ayak parmakları çirkin görünüyor sanki.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun ;)

Adsız dedi ki...

tibi nin defilesindeki ceketi sevdim..bloğun bu arada çok güzel.. ;)

http://sutlugofret.blogspot.com/

fashiONözge dedi ki...

genelde begendim ama bazı kıyafetler ağır kaçmış di mi??
:)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Bence sadece kırmızı elbise başarılı diğerleri benim gözümü yordu açıkçası...

New York Lover D. dedi ki...

Marc Jacobs defilesini giydiği elbise ceket ikilisi çok rüküş olmuş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...