7 Nisan 2014 Pazartesi

Kombininizi Renkli Taşlı Kolyeler ile Canlandırın!

Havalar ısındıkça elim renkli aksesuarlara gidiyor daha çok, renkli bileklikler, özellikle de taşlı kolyeler. Koleksiyonuma yeni eklenen Choies mavi ve sarı taşlardan oluşan kolyem, pazar günü giydiğim oldukça rahat ve sade bir kombini bile canlandırmaya yetti :)

Superga ayakkabılar ise rahatlığı ile son zamanlarda sık sık tercihim. Yeni mevsime yeni bir renk eklemeliyim en kısa zamanda. Özellikle ombre olanlarda aklım, bakalım hangisine karar vereceğim :)






I choose to wear colourful accessories especially on spring and summer. You can easily change your look casual to chic with a colourful gem stone necklace. My new blue and yellow gem stone necklace is from Choies, i love it. You can find more accessories on Choies, it is so hard to choose :)

I love to be comfy on Sundays and Superga is the one for me. I want to buy a new one for spring and i can't decide which colour do i have to buy, but i think i will choose one of the ombre Supergas :)

Necklace: Choies            Jacket: Lovely Shoes              Jeans: C&A         
Bag: Jessica Buurman                Sneakers: Superga (Shopbop)

13 yorum:

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

Rahat ve şık kombinler favorim:))kolyeye bayıldım:)küçük bir dokunuşla büyük fark yaratmak diye buna derim canım;))

rebeltakipte dedi ki...

yasemin-bebegimlehayat, beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim :)

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Kesinlikle rahat ve cok hos ! Kolyelerle arami duzeltmeliyim sanki bir bana yakismiyor kocamanlar :*

Zeugma dedi ki...

Kombin sade ama çok hoş. Gözüm gönlüm açıldı. Kolye ise harika.

Çok yakışmış, güle güle kullan rebel :)

Followupfashion dedi ki...

Kolyeye bayıldım senoş, güle güle kullan;)

Beauty Unearthly dedi ki...

U look just fabulous, the entire outfit is so fun and full of colors!

Unknown dedi ki...

Bayıldım!kolyeye de kombine de çizgiliyle olan uyumuna da ! sayenizde banggood gibi harika bir siteyi de keşfettm :) başka varsa bu tarz bildiğiniz site lütfen benimle paylaşın :)

Unknown dedi ki...

Bayıldım!kolyeye de kombine de çizgiliyle olan uyumuna da ! sayenizde banggood gibi harika bir siteyi de keşfettm :) başka varsa bu tarz bildiğiniz site lütfen benimle paylaşın :)

fashionsbit dedi ki...

Kolyenle beraber ceketini de cok begendim:) supergalardan bana da doumgunumde hediye geldi ama bn hala bir outfit fotosu cektiremedim:(
http://fashionsbit.blogspot.com.tr
http://instagram.com/fashionsbit#

senem dedi ki...

kesinlikle kıyafette can alıcı nokta aksesuar ve kolye!! çok güzelmiş renkler şahane

nily21 dedi ki...

kombini her zamanki gibi beğendim ama bayağı zayıflamışsın, sırrını öğrenmek isterim :)

rebeltakipte dedi ki...

Nazlı Ece Kahraman, banggood gibi çok site var, hatta pek çoğunu blogda bulabilirsin, son kombin postlarıma göz gezirirsen linklere ulaşabilirsin, oasap, persunmall, choies, chicwish, sammydress ilk aklıma gelenler :)

rebeltakipte dedi ki...

Nilgün M, çok teşekkür ederim :) bir kaç ay önce blogda yazmıştım, linki ekliyorum http://rebeltakipte.blogspot.com.tr/2013/10/spor-yapmadan-ac-kalmadan-zayflama.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...