5 Aralık 2014 Cuma

Checkered Coat

Haftanın son iş gününden merhaba! Hafta sonu planları eminim çoktan yapıldı bile, benim pek yağmurla aram olmadığından böyle havalarda en sevdiğim şey evde vakit geçirmek, biraz kitap okuyup dergi karıştırmak ve tabi ki Buse ile bitmek bilmeyen oyunlar oynamak :)

Dün giydiğim gri ve siyah ağırlıklı kombinimi canlandırmak için pek sevdiğim mavi rengi seçtim. Yeni Jessica Buurman kabanım her kombine uyacak, bana yıllarca eşlik edeceğine emin olduğum bir parça, üstelik sıcacık tutuyor!

Gri üzerine mavi beyaz desenli kazağım ise TB Dress sitesinden, geçen yıl siyahını alıp bol bol giymiştim bu kış yeniden bu modele denk gelince, grisi neden dolabımda olmasın dedim :)

Herkese şimdiden iyi hafta sonları <3








Hi Everyone,

I'm sure you have already planned your weekend, well it's raining in Istanbul and i don't like it so i love to spend my hours at home on rainy days. I read book and some monthly magazines, than play with my little girl Buse, of course :)

My new checkered Jessica Buurman coat is a perfect choice for cold winter days, it kept me warm all day long yesterday. I want to pop my grey and black outfit so i choosed blue shoes and bag.

My new sweater is from Tb Dress, i love it's totem prints. It's so chic and easy to wear. 

Have a great weekend <3

Kazak/Sweater: Tb Dress            Kaban/Coat: Jessica Buurman               Pantolon/Pants: Gusto
Ayakkabı/Shoes: Bershka                Atkı/Snood: Stefanel

2 yorum:

Bisma Rauf dedi ki...

Loving the pop of cobalt blue!

Check out my new post Here!!!

darkolivee dedi ki...

bu kazağın desenine bayılıyorum :)
çok yakışmış

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...