12 Ocak 2015 Pazartesi

Gri Mini Çanta

Yağmurlu bir İstanbul sabahından herkese merhaba :)

Dün güneşi görünce sevinmiştim havalar biraz ısınıyor diye ama karanlık bir sabaha uyanınca, hala kış mevsiminde olduğumuzu hatırladım! 2015 yılına ne kadar da soğuk bir başlangıç yaptık, öyle değil mi?
Benim kombinim ise dünden, yani güneşli başlayan sabahtan geliyor.

Yeni gri mini çantamı aslında mini olduğunu fark etmeden Jessica Buurman sitesinden aldım, ebat detaylarını okumamışım fotoğrafa baktım sadece, kocaman bir çanta beklerken bu minnoş ile karşılaştım. İlk şok evresini atlattıktan sonra, içine neler sığıyor diye deneme yaptım elbette. İçine telefon, cüzdan, anahtar gibi mecburi şeyler ancak sığar diye düşünürken onların yanısıra makyaj çantam, ıslak mendil, güneş gözlüğü, mini parfüm gibi parçalar bile sığdı :)

Çiçek işlemeli beyaz üstü ise MiniTake sitesinden alalı çok oluyor ama blogda ki kombinlerde ilk defa denk geliyor sanırım. Çok severek giyiyorum, bu sezon en çok eskittiklerimden oldu :)

Herkese iyi haftalar <3









Hi everyone :)

I want to introduce you with my new small grey bag. I found it on Jessica Buurman. Firstly i just looked at the photo and i thought it's a big bag but i was the cutiest and mini bag ever. It's looking small but i put a lot of pieces in it. Wallet, keys, phone plus my make up bag, perfume, small wet wipes and sunglasses box! It's my new favourite bag and i love it :)

By the way my floral white top is from Mini Take, i have been wearing it for all this season long and it's so stylish.

Have a great week <3
 
Top/Üst: MiniTake                    Bag/Çanta: Jessica Buurman                        Pants/Pantolon: Gusto
Coat/Mont: Vero Moda                Bot/Heels: Tally Weijl

3 yorum:

Beauty Unearthly dedi ki...

Your outfit as a whole is gorgeous.

Melislicious dedi ki...

o nasıl güzel bir bluzdür cnm yaaaaaa bayıldımmm resmen! hakiyle çok güzel kombinlemişsin. Minnoş çantana da bayıldım:)

Moda Düşleri dedi ki...

Bu rengi çok severim kombinini çok beğendim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...