25 Şubat 2015 Çarşamba

Güneşi Gördüm!

Eminim benim gibi pek çoğunuz soğuktan, kalın kazak ve kabanlardan sıkıldı, dört gözle baharın ve yazın gelişini, güneşli günleri bekliyor. İstanbul'da dün hava kısa süreliğine de olsa güneşli ve sıcak olunca, bende kabanlar siz yerinizde bekleyin bugün sıra trench coatlarda dedim :)

Pembe, krem ve kahve tonlarını birbirine çok yakıştırıyorum, dün adeta baharı yaşatan güne de pek sevdiğim bu renkleri seçtim.










I'm tired of the winter and cold weather but it's spring already! It was sunny yesterday so i left my coat at home and i wore my pink trench coat! I love to wear cream, brown and pink colours together so here i am with my very first spring outfit :)

Top H&M Triko, Shoes Zara Ayakkabı, Necklace Forever New Kolye
Pants Zara Pantolon, Bag Charles & Keith Çanta

1 yorum:

El ele geziyoruz... dedi ki...

renkler harika baharı getirmişsin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...