28 Nisan 2015 Salı

Pembe Beyaz Bahar!

Havanın bir sıcak bir soğuk olmasından mı, yoksa havada dolaşan mikroplardan mı bilmiyorum, birkaç gündür inanılmaz hastayım. Daha bugün tam anlamıyla gözlerimi açıp kendimi dışarı atabildim. Evde uzanıp dinlendikçe iyice hastalık psikolojisine girdiğimden mi bilmiyorum baş dönmesi, boğaz ağrısı, ateş, mide problemleri gibi pek çok şeyle savaşıp kurtulduğumu (en azından daha iyi olduğumu) umut ediyorum, aman sizde çok dikkat edin!

Bugün için tam baharlık pembe beyaz bir kombin seçtim. Yeni dantelli gömleğim Rosewholesale sitesinden, uzun zamandır bu sitden alışveriş yapmamıştım, baharlık ve yazlık pek çok parça eklenmiş, bir göz atın derim.









I was sick for a few days, i had high fever, flue etc. :( I feel a little bit healthy today, finally! So i could publish my new style post, yay :)

I love sun, it makes me happy and shiny! I choose to wear pink and white colours for today. My new shirt is from Rosewholesale,there are a lot of new items for spring and summer seasons, don't forget to check it! 


Top Rosewholesale gömlek,    Pants Gusto Pantolon,     Coat Fashion71 Çiçekli Şeffar Üst
Shoes Jessica Buurman Ayakkabı,   Sunglasses Ray-Ban Gözlük

5 yorum:

the creation of beauty is art. dedi ki...

Such a pretty spring outfit. I absolutely love the soft colours.
the-creationofbeauty.blogspot.com

Melislicious dedi ki...

baharı tam anlamıyla getirmişsin cnm! renklerinin seçtiğin parçaların softluğu, tatlılığı bayıldımmmmmm herşeye:)))

Merve Baysal dedi ki...

Baharda böyle renkli kıyafetler bir başka oluyor. Hele böyle birine yakışıyorsa daha bir başka oluyor. Beğendim :)

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Nasıl romantik ^.^

Unknown dedi ki...

tek renk kombinleri seviyorum. :)

bu arada blogosferde çok yeni bir blog var. :) beklerim: thestyledigger.blogspot.com.tr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...