13 Mayıs 2016 Cuma

Çiçek Desenli Pantolon

Hafta sonuna bir kala herkese merhaba :)

Oldukça yoğun ve koşturmacalı bir haftayı daha bitiriyorum. Yaz yaklaştıkça davetler de artıyor, tatil dönemine girmeden dolu dolu günler beni bekliyor ama ben vakit yaratıp hangilerine yetişeceğim onu pek bilmiyorum!

Havanın belli olmadığı, bir açıp bir kapattığı bu günlerde tercihim baharın olmazsa olmazlarından çiçekli pantolon ve her an serinleyebileyen havaya uygun kolları deri ceketim oldu.

Çantam ise yeni keşfettiğim Twinkledeals sitesinden. Tam ilkbahar, yaz aylarına göre. Aslında ikiye katlanıp kullanılıyor ama ben içini biraz fazla doldurunca katlayamadım tabi :)

Herkese şimdiden harika bir hafta sonu dilerim.










Hi y'all :)

I'm so busy on these days and i'm trying to attend new season and products launches. If you are following me on snapchat or instagram, you already know that. If you are not following me, add me as rebeltakipte :)

I like to wear floral pants especially on spring season. But because of the dark and a little bit cold weather, i wore my jacket too!

Let me introduce to you a new shopping site, Twinkledeals. I found that cool bag on there. It's a chic and trendy piece for spring and summer. You can find more color options on Twinkledeals.

Have a happy weekend.

Bag Twinkledeals Çanta,      Shoes Jessica Buurman Ayakkabı 

2 yorum:

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Çok güzelmiş canım.Sanada çok yakışmış :)

Mia Wallace dedi ki...

çook güzell ama bana yakışmıyo böyle çiçekli desenler ya keşke yakışsa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...