10 Haziran 2016 Cuma

V Yakalı Bluz

V yakalı beyaz t-shirtler her kombinin kurtarıcısı. Özellikle yazın benim en çok kullandığım parçalardan. Bu kez klasik, düz v yaka t-shirt yerine Rosegal sitesinde bulduğum, kolları dantelli, hem romatik, hem spor görünen bu parçayı tercih ettim.

Her ne kadar sizlere pantolon daha çok seviyorum desem de, hep benzer kombinlerden sıkılmış olabileceğinizi düşünüp, yeni postlarda elbise ve eteklere daha çok vermeye karar verdim!

Bilek üstüne kadar uzanan ayakkabılar, bacakları olduğundan biraz daha kalın gösterse de, bu kombine son zamanlarda vazgeçemediğim ipli ayakkabıları yakıştırınca, öyle kombinledim :)

Gri çantam ise Baginc sitesinden. Bana sürpriz olarak geldi, modeli ben seçmedim ama her kombine uyabilecek bir parça, öyle değil mi?











I like to wear v-neck, white t-shirts especially on summer. It's so easy to wear and looks cool with most of the outifts. But this time i choose a little bit different v-neck. It has beautiful lace details and black v-neck. It looks so sporty but romantic at the same time. You can find it on Rosegal with two color options.

By the way, my new grey bag is from Baginc. It's so chic and trendy piece.


Top Rosegal T-shirt,           Shoes Ami Club Wear Ayakkabı,       Skirt Koton Etek
Sunglasses Ami Club Wear Güneş Gözlüğü,          Bag Baginc Çanta 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...