4 Haziran 2016 Cumartesi

Yılan Deseni

İyi hafta sonları :)

Dört gözle okulların kapanmasını bekleyenler burada mı! İstanbul'da hava birden inanılmaz ısındı ve serin sulara atlamak için gün saymaya başladım.
Havanın biraz daha serin olduğu bir günden kalan kombinimi de kavurucu sıcaklar gelmeden paylaşmak istedim.

Yılan deseni ile aslında hiç aram yoktur. Sanırım sahip olduğum tek parça, yılan desenli bir bileklikti. Ama bu ince mont mu desem ceket mi bilemediğim yılan desenli parçayı görür görmez vuruldum. Alırken de en iyisi abartmadan jean pantolon ile kombinlemek diye düşünmüştüm ki aynen öyle yaptım :)

İpli ayakkabıları biliyorsunuz bu sezon bol bol kullanıyorum. Siyah ise her daim favorim.






Hi Y'all,

Who is waiting for the summer break and who is looking forward to the summer vacation! It's getting so hot in Istanbul so i started to count down for holiday.
I wanted to share that outfit before the really hot summer days. So here i am.

Do you like snake skin print clothes? Well, i was thinking that i don't like it but when i see this jacket, i thought it's a great and stylish piece. So i bought it. I think it looks great with jeans, easy and chic. What do you think?

I'm in love with the lace up heels this season. They are so chic and stylish.


Jacket Gusto Mont,        Zara Jeans,         Heels Mecrea Ayakkabı

1 yorum:

kapyakala dedi ki...

Kombinleriniz bir harika özellikle siyah abiye resmen üzerinizden akıyor. Çok yakışmış. Başarılarınızın devamını dilerim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...