8 Ağustos 2016 Pazartesi

Kirazlı Çanta

Herkese iyi haftalar,

Dün Arnavutköy'de yemek yiyip, daha sonra da hem yediklerimizi eritmek, hem de nefis Bebek dondurmasına yer açmak için biraz yürüyüş yaptık. Havalar yürüyüş yapmaya pek elverişli olmasa da, yine de sıcağa rağmen deniz havası almak iyi geldi. Eğer instagramda takip ediyorsanız, instagramın yenilenen yüzü hikayelerden belki görmüş olabilirsiniz :)

Uzun zamandır kot giymemiştim, özlememişim desem yalan olur, artık sonbahar gelse mi! Yeni çantamı çok beğenerek aldım ve gelsin diye sabırsızlıkla bekledim. Beyazı yaza daha uygun diye onu almayı düşünüyordum ama stokta kalmamıştı. O nedenle bende siyahını kaptım! Çok şirin değil mi? Bu arada Twinkledeals sitesinde farklı renklerini de bulabilirsiniz.









Hi Y'all,

Hello from the new week. I chose to wear comfy clothes for a day which i walk after lunch. So i wear jeans since a long time and i missed it. I think autumn can come soon :) If you are following me on instagram, you already saw the details on intagram stories. Did you like the new update for instagram? Or you like to use snapchat instead of it? I think i say instagram!

I'm in love with my new cheery bag! It's from Twinkledeals and you can find another color options. It's so chic and cute, right?


Top Vekem Bluz,       Bag Twinkledeals Çanta,        Espadrilles Jessica Buurman Ayakkabı 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...