13 Ağustos 2016 Cumartesi

Kırmızı Pantolon

Herkese iyi hafta sonları! Keyifler nasıl?
Ben bugünü,yoğun geçen hafta içi programım nedeni ile dinlenerek geçireceğim. Pazar günü için ise program yine pek dolu!

Kırmızıya en yakıştırdığım renk kesinlikle siyah. Birlikteliklerini çok seviyorum hatta kırmızı ayakkabı siyah elbise aşkı üzerine bir de post yapmıştım; birbirine aşık iki renk diye :)

Bu kez de yeni Yoins kırmızı pantolonumu yine Yoins sitesinden aldığım v yakalı siyah t-shirtüm ile kombinledim. Pantolonun beli lastikli olduğu için inanılmaz rahat. Aynı zamanda incecik kumaşı da tam sıcak yaz günlerinde sıcaktan bunalmadan giymelik.










Hi Y'all! Have a happy weekend.
I will be rest at home today because of my busy week but i have a lot of things to do on Sunday. How about you?

I like black and red colors together. They are just perfect as black and white, right? I found that red, stylish pants on Yoins. It's so comfy and chic.
Also i bought that black tee on Yoins too. I like it's v neck.


Top Yoins T-shirt,      Pants Yoins Pantolon,        Shoes Ami Club Wear Ayakkabı


1 yorum:

Saliha dedi ki...

Kırmızı ve siyah benimde vazgeçilmezim. Üstelik size çok ama çok yakışmış. Elbisenizi ayrıca çok beğendim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...