7 Haziran 2011 Salı

Tatil Alışverişi 2: Tulumlar

Evet geçtiğimiz hafta tatilde bavullarımızın olmazsa olmazları bikini ve mayolarla başlamıştım tatil alışverişi konusuna.Bu gün de, hem uzun hem de kısa modellerin vitrinleri süslediği oldukça bol çeşidi olan tulumlarla devam ediyorum.

Bakalım hangi mağazalarda ne modeller varmış,zevkimize göre seçelim alalım,tatile hazırlanalım :)

Bu arada tatil alışverişi için neyi nerden alırım diye soranlar,bir sonraki alışveriş konusunu siz belirlemek için konunun altına bir sonraki post için yorum bırakabilirsiniz :)



13 yorum:

Maite - vitoma dedi ki...

Bonito post.
Bss.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

stradivarius'daki kot olan tuluma bayıldım ve sanırım alacağımmm :D

civciv dedi ki...

canimcim dogum günü msjin icin cok merci :))

tulumlar harika ;)) resimleri herzamanki gibi süper secmissin <3

öptüm canim
civciv

Followupfashion dedi ki...

Kısalardan almak lazım tatil tulumsuz olmaz;)

Giz dedi ki...

Stradivarius'daki pembe tuluma bayıldım! :) H&M ve Zara da çok iddialı gözüküyor tatlım, ne kadar uzak durmaya çalışsam da alışverişten bu aralar yine yolum düşecek sanırım. 1 tulumdan bir şey olmaz ama değil mi canım? :P

Seda Maç dedi ki...

en sevdiğim markalardan derleme yapmış kuzum yine alışverişimizi getirtmiş :)

alice dedi ki...

ayy hepsi çok güzel..
stradivariustaki pembeyi istiyorum ben dee.. ! =)

Gülsah ♥ dedi ki...

Hepside cok güzel canim yaaaaaa.
Hele Zaranin ikinci tulumu harika!! Cok beyendimmm

http://guelsah87.blogspot.com

deniz saatçioğlu dedi ki...

Bayılıyorum tulumlara. Bu konuda benim favorim kesinlikle H&M. Renk renk, çeşit çeşit tulumlar var ve kalıpları da harika.

denizsaatcioglu.blogspot.com

mine dedi ki...

çok hoş ve şık bu tulumlar ya...

Lolit@ dedi ki...

Merhaba :) Ne zamandır tulum tulum diyip duruyordum. Sayfanla karşılaşmam çok hoş bir tesadüf oldu;)

Not: Blogta belirli bir tecrübeye sahipsiniz gördüğüm kadarıyla. Benim de bloguma bakıp, eksiklerim varsa ya da eklemek istediğiniz bir şeyler varsa bunları bana iletirseniz çok memnun olurum. Teşekkürler.

Stil Direktoru dedi ki...

fazla çiçek böcek bu sene her yer aşkım ama neon de canımı ye .)

Wear A Smile! dedi ki...

aaa!! bir tulum manyağı olarak ben bu postu nasıl kaçırmışım yahu! :) son postundaki linkte görünce atladım hemen buraya tatlım, iyi ki link eklemişsin! ;)

stradavarius'daki desenli tulumu aldım ben ama daha hiç kullanmadım :) pembeyi görmemiştim ama geçen sene de pull & bear'den kot bir tulum almıştım, en sevdiklerimdendir o da..
bir tek penye olanları sevemiyorum, yakıştıramıyorum kimseye, çok içlik gibi duruyor sanki :P

ya bu postu görünce ben de tulumlarım diye bir post mu yapsam diye düşünmeye başladım.. :)))


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...