23 Kasım 2016 Çarşamba

Modanın Yeni Adresi TrendBende

Herkese merhaba!
Bugün sizleri yeni keşfettiğim alışveriş sitesi, Trendbende ile tanıştırmak istiyorum. Sitede ki birbirinden renkli ve trend parçaların arasında kaybolduktan sonra seçimlerimi yaptım ve beklemeye başladım. Paketim bugün bana ulaştı ve siparişimden de memnun kalınca hemen sizinle paylaşmalıyım diye düşündüm. Uzun zamandır benden yurt dışı yerine Türkiye'den alışveriş yapabileceğiniz, uygun fiyatlı online alışveriş sitesi sorup, bununla ilgili yazı yazmamı istiyordunuz, işte detaylar.


Öncelikle Trendbende sitesinde bulunan kategorilerden bahsetmeliyim. Bluz, kaban, pantolondan, ayakkabı, çantaya kadar pek çok parçaya ulaşmanız mümkün. Hatta sitede ev tekstili kategorisi bile var!
Hazır yeni yıl da yaklaşıyorken, kendinize ya da sevdiklerinize hediye almak için kesinlikle doğru adres. Sitede satışa sunulan ürünlerin fiyatları da oldukça uygun. O nedenle, siparişi ilk verdiğimde ürünlerin kalitesi ile ilgili kafamda soru işaretleri vardı ama fotoğraflardan da göreceğiniz gibi oldukça memnun edici ürünlerimi teslim aldım. Ürünler, fotoğrafta gördüğünüz karton kutunun içinde, tek tek poşetli olarak, zarar görmeyecek şekilde paketlenmişlerdi.



Nakışlar bu sezonun başı çeken trendlerinden. Bende, bu siyah üzerine işlemeli pantolonu görünce, almadan duramadım tabi.
Denemeden pantolon almak biraz riskli ama ürün özelliklerinde yazan ölçüler birebir yazılmış, o nedenle seçtiğim pantolon da üzerime tam oturdu. Hatta kalıbı ile favorim oldu. Eğer sizde tayt gibi saran, aynı zamanda da fit gösteren bir kot pantolon arıyorsanız, mutlaka göz atın derim.



Yarasa kol sever misiniz? Ben bayılırım! Sitede bu model için inanılmaz fazla renk seçeneği var ama ben her şeye yakıştırdığım için ekru rengini seçtim. Ürün standart beden ama kalıbı genelde yarasa kollarda olduğu gibi biraz geniş. O nedenle çok zayıfsanız, bu model pek size göre değil. Medium-large beden giyenler bu parçayı daha çok sevecektir.


Son olarak da bu ipli, örgü bluzu aldım. Bu bluzun da farklı renk seçenekleri mevcut ama ben hem tek giyebilecek iken, hem de her şeyin içine giyebileceğim, siyah rengini seçtim. Crop top gibi biraz kısa, tam göbeğinizi örtmüyor, özellikle yüksek bel pantolonlar ile giymek için ideal. Ben kalıbına bayıldım. En kısa zamanda farklı renklerini de almalıyım. Fiyatı da sadece 14.90 tl!



En önemli kısımdan bahsetmeyi unutmuşum. Bu kadar uygun fiyatların yanına ne yakışırdı? Tabi ki ucuz kargo seçeneği, öyle değil mi? İşte Trendbende de, biz kargo parası ödemeyi sevmeyenler için kargoyu sadece ''1'' tl yapmış, yaşasın. Ürünler 1-7 iş günü içerisinde teslim ediliyor. Benim paketim, siparişi verdiğim 1 hafta olmadan geldi.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...