7 Nisan 2011 Perşembe

Afiyetle Dergisinin Blogger Köşesine Konuk Oldum :)

Arkadaşlar,beni destekleyip takip eden ve bloğumu sevenler,hepinize çok teşekkür ederim bloğumu takip ettiğiniz ve yazdıklarımı yorumsuz bırakmadığınız,yanımda olduğunuz için.Bu gün size, beni çok mutlu eden bir haberim var, Afiyetle dergisinin bu ayki blogger konuğu oldum ve tabiki modadan ve bu yılın trendlerinden bahsettim.

Tam 4 sayfa ayrılan yazılarımı okumak isterseniz,bayiden Afiyetle dergisinin nisan sayısını isteyiniz.Dergide modanın yanı sıra,lezzetli yemek tariflerinin ,yurtiçi ve yurt dışı gezi yazılarının ve daha bir çok şeyin bulunduğu yemek ve yaşam kültürü dergisini okuyun mutlaka :)

Hepinizi öpüyorum.

26 yorum:

AyçA dedi ki...

kutlarım seni rebelcim:)) başarıların devamını diliyorum:))

Modaliza dedi ki...

çok iyi canım ya,başarıların devamı dileğiyle...;)

weekend lover dedi ki...

tebrik ederimmm, sevgiler :)

Seda Maç dedi ki...

ooh ne güzel yakışır rebelime tebrik ediyorum canımcım

rebeltakipte dedi ki...

aychi ,canım çok teşekkür ederim,saol :)

Özlem ,çok teşekkür ederim Özlemcim :)

Burcu ,saol canım,çok teşekkürler

Followupfashion dedi ki...

Tebrik ederim tatlımmm;)Hep böyle başarılı olursun inşallah=)

rebeltakipte dedi ki...

Rococosh ,çok teşekkür ederim canım benimmm :)

Followupfashion ,thanks Didocum,inşallah :))

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel bir haber tebrik ederim canım :))

mrtha dedi ki...

ne güzel canım tebrikler :)

Style by Buett dedi ki...

aa super super canim tebrik ederim cokkkkkkkk:))

Yasemin dedi ki...

Aksam aksam haberini okuyunca kendi yazim cikmis gibi mutlu oldum, tebrik ederim canim, izlemeye devam:)

rebeltakipte dedi ki...

Siyah Süt ,teşekkür ederim canım :)

Gök ,çok saol canım benim :)

Style by Buett ,çok teşekkür ederimm canımm:)

Kiyiya Vuranlar ,nasıl sevindim bu güzel yoruma yaa,çok teşekkür ederim.

Beni mutlu eden tüm yorumlarınıza ve heyecanımı benimle paylaşmanıza tekrar tekrar çok teşekkür ederim :)

fashiONözge dedi ki...

yupppiieeeeeee supper bir haber bu senem yaaa :))yarın alıyım da okuyayım canımıniçi neler yazmışşşş :))

rebeltakipte dedi ki...

fashiONözge ,Özgecim bitanesin,teşekkür ederim güzel yorumun için canımmm :)

shoe devotee dedi ki...

Tebrikler. :)
Blogunla bunu hakettin.

Wear A Smile! dedi ki...

çok süpermiş yaaa, çok sevindim tebrik ederim! :D
devamını dilerim! ;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

tebrık ederim.

rebeltakipte dedi ki...

shoe devotee ,çok teşekkür ederim canım :)

wear a smile ,teşekkür ederim,çok saol :)

KOVA KADINIYIM BEN, teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

tebrik ederim canım!

Giz dedi ki...

Rebel'cim tebrikler canım çok mutlu oldum senin adına :)) dergiyi kesinlikle alacağım!

rebeltakipte dedi ki...

BonBoncum çok teşekkür ederim :)

Giz'im,canım çok teşekkür ederim mutluluğumu benimle paylaştığın için :)

Giz dedi ki...

Nasıl paylaşmam? :) keyifle okuyup beğendiğim yazılarının hak ettiği şekilde daha çok insana ulaşması inan bana "işte buu!" dedirtti :))

rebeltakipte dedi ki...

Gizcim canım,nasıl mutlu ettin ve utandırdın beni anlatamam ,tekrar tekrar çok teşekkür ederim :)

mine dedi ki...

aaa afiyetle dergisi hala var mı ne zamandır görmemiştim !

SvGLove dedi ki...

Sahane! Dolu dolu sayfalar;) Tebrikler canim;)

Blogger Bolat dedi ki...

ooo, başarılar bayiye gidince satın alalım bir tane o zaman :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...