21 Nisan 2011 Perşembe

Güneşli Bir Günden Kalanlar

Geçtiğimiz cumartesi havayı biraz daha iyi görüp,bu fırsat kaçmaz dedik ve hazır annemlerde kalıyorken,bizim ufaklığı bırakıp eşimle kendimizi sokağa attık hemen.Özgürlüğümüze kavuşmuşcasına başlayan yürüyüşümüze Taksimden başlayıp,arada Ortaköy'de yemek molası verip,hızımızı alamayarak Bebeğe kadar giderek sonlandırdık :)

Yürüyüş yapacağımız için sportif takıldık o gün ve ayağımızda spor ayakkabımız,üzerimizde eşoftmanımız düştük yollara.İşte o günden bir kaç fotoğraf paylaşıyorum şimdi sizlerle.

Bu gün az da olsa güneşi görünce,artık bu fotoğrafları paylaşıp sıcak havaları hızla çağırmak düştü bana da :)


Evet gelelim şimdi ne giydim bölümüne,

Spor Ayakkabı: Adidas  Eşofman : Adidas (Erkek Bölümü :))  Çanta: Atlas Pasajı  
Fular: H&M    T-shirt: Bershka 

Not: Fotoğraflar için erkek kardeşime teşekkürler :)

25 yorum:

AyçA dedi ki...

Fularına bayıldım rebelcim. Çok tatlı görünüyorsuz:)

rebeltakipte dedi ki...

aychi canım çok teşekkür ederimmm :)

fashiONözge dedi ki...

ohhh ne iyi olmuş işte bol bol gezmişsiniz başbaşa:))sportif senemim ne güzel öyleee,kıj saçlarına da maşşallaah bayıldım valla:)bu arada eşinle olan fotoğrafta harika,nazar değmesin sizeeee :))

rebeltakipte dedi ki...

Özgecim canım çok teşekkür ederimm, saçlarım sonunda istediğim uzunluğa ulaştı,artık kat attırma zamanı geldi,beğenmene çok sevindim :)

üzüm kuşu dedi ki...

ohh ne güzel valla :)havalarda bir düzelemedi gitti ama az ısınınca bende kendimi sokaklara atıyorum hemen:)

Adsız dedi ki...

saç rengini çok beğendim canım.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

:) masallah tututututu diyorumda başka birşey demiyorum...

rebeltakipte dedi ki...

cemre ,evet canım hepimiz hasret kaldık güneşe

sema ,çok teşekkür ederim canımm :)

♥pemb€sinti♥ ,teşekkür ederim hemde çokkk :))

Wear A Smile! dedi ki...

yeleğin ne kadar yakışmış.. ayrıca sema'ya katılıyorum, saçların çok güzel görünüyor, hem canlı hem de çok bakımlı :))
ayrıca şu sketch gibi olan resim de çok cool olmuş haa.. ben de deneyeyim bakim becerebilecek miyim ;)

rebeltakipte dedi ki...

wear a smile! çok teşekkür ederim sevindirik oldum birden,uzun zamandır uzasın diye fazla bir işlem yapmıyordum saçlarıma,sonunda dayanamayıp düzelttim :)

Adsız dedi ki...

great blog!thank you for following!
follow you back!

duju dedi ki...

aaa o resimi nsl yaptın öyle? :) çok güzel olmuş, bende istiyorum. bu arada saçlar harika görünüyor tatlım...

bye,
http://dujufashion.blogspot.com/

Ms. Falcon dedi ki...

thank you so much for your comment and following...

really like your denim jacket. so gorgeous.

http://wardrobexperience.blogspot.com

Followupfashion dedi ki...

Senocum fotoğraflar çok güzel,her zaman ki gibi çok tatlı görünüyorsun;)

rebeltakipte dedi ki...

margaritats, thank you :)

duju, çok teşekkür ederim.Fotoğraf düzenleme programı photoscape ile yaptım,sen iste yeterki hangi fotoğrafına istersen yaparım ben:))

wardrobeexperience ,thank you so much for your comment and following :)

Followupfashion ,Teşekkür ederim Didocum :)

shoe devotee dedi ki...

Maşallah maşallah. :) Çok güzel bir tablo bu. Mutluluğunuz daim olsun. Fotoğraflar şahane. Özellikle saç rengine bayıldım bu arada. Harika.

Annabelle Fleur dedi ki...

Gorgeous look! Thank you very much for visiting my blog and for your sweet comment:)

Love,
Annabelle
http://vivaluxury.blogspot.com

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

military style yelek cok guzel. Pring tee uzerine animal print esarp'da cok guzel durmus. Yarim ingilizce yarim Turkce yaziyorum ozur dilerim. Herseyin tam Turkce'si aklima gelmedi.

Beni takip ettigin icin cok tesekkurler.

Sevgilerle,
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

rebeltakipte dedi ki...

shoe devotee ,çok teşekkür ederim canım benim:)

Annabelle Fleur ,thank you for your lovely comment :)

Fashion Confessions of a Mommy ,çok teşekkür ederim yorumun için :)

SvGLove dedi ki...

Gunesli Istanbul, ne kadar da guzel!
Saclarinin rengi gercekten cok canli, sana da cok yakismis;)

rebeltakipte dedi ki...

SvGLove ,çok teşekkür ederim canım,güneşin altında daha parlak duruyo tabii,özledik güneşi yaa :)

Giz dedi ki...

Canım ben de bir ara saçlarımı bu renk kullanmıştım sana bakınca özlediğimi fark ettim çok yakışıyor gerçekten :) ne güzel keyifli bir gün geçirmişsin, çantanı da ayrı beğendim tatlım.

efeNes dedi ki...

Tshirt'ünü çok beğendim!!! fotoğraflar da çok tatlı:))

Stil Direktoru dedi ki...

havalar deli etti yavrum ne giysek olmuyor en iyisi bu ara seçimler, saçlar da uzamış maşallah size!

mrtha dedi ki...

maşallah epey yürümüşsünüz canım saç rengin çok hoş :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...