1 Ağustos 2016 Pazartesi

Zaful Review / Yurt Dışı Alışverişinde Dikkat Etmeniz Gerekenler

Herkese Ağustos ayının ilk gününden merhaba,

''Yurt dışı alışverişlerinde link verip geçiştirme, daha detaylı yaz'', diyenler için son Zaful alışverişimden bahseden bir yazı hazırlamak istedim. Zaful.com bir kaç kez alışveriş yaptığım ve siparişlerimde de genellikle memnun kaldığım bir site.
Online alışverişte, özellikle Çin'den satış yapan sitelerde dikkat etmeniz gereken en önemli detay, fotoğrafta gördüğünüz ürünün kendisi olup olmadığından emin olmak. Eğer ürün detaylı bir şekilde askıda ya da bir yerin üzerinde detaylıca çekilmişse, işte aradığınız parça, hüsrana uğramadan gördüğünüzü almanız mümkün. Ama eğer fotoğrafta bir blogger var ve tek bir fotoğraf eklenmişse; fotoğraf telefonla çekilmiş ve ürün detayları pek belli olmuyorsa o ürünü almanızı pek tavsiye etmem çünkü fotoğrafta gördüğünüz ile pek alakası olmayan bir parça ile karşılaşabilirsiniz.

Dikkat etmeniz gereken bir diğer bölüm ise beden seçimi. Her ürünün beden ölçüsü farklı olduğundan, ben small giyiyorum diye düşünüp detayları okumadan sakın sepete ürün eklemeyin. Önce ürün ölçülerini dikkatlice kontrol edip, o ürün için kendinize en uygun olan bedeni seçin. Eğer göğsünüz 90 cm ise ve diyelim m beden için 90cm,  L beden için 92 cm diyorsa, bir beden büyük almanızda fayda var çünkü ölçülerde bir kaç cm farklılık olabiliyor.

Son olarak alışverişlerinizde, kargo fiyatı dahil 100$'ı geçmeyin. Yoksa paketiniz gümrüğe takılabilir.

Zaful.com sitesi de genellikle kendi çektikleri ürünleri siteye eklediğinden ve ölçüler de doğru olarak yazıldığından ben bir problem yaşamadım. Son olarak etnik desenli, ponponlu bir üst aldım. Kol detayından işlemelerine, renklerinden çizgilerine oldukça beğendim. Ponponlarında minik çanlarda var, biraz şıkırdayarak yürüyüp, dikkat çekmek mümkün :)

Diğer seçimim ise bu beyaz üzerine siyah çizgili etek oldu. Hem gündelik hem de şık bir parça. Bu iki parçayı nasıl kombinledim, onlar da bu hafta blogda olacak :)






Hello from the 1st August,

You were writing me mails about my online shopping details so i decided to write my newest Zaful.com shopping. It's a trusted shopping site, you can get what you see. Most of the photos are taken by them and you can see the detailed photos of the products. Also size description part is good too. You can choose the correct size by reading the details. I bought a few items before and i'm like them. So i decide to buy new items. So here are my choices;

Do you like stripes, pompons, etnic prints ?If you say yes to all of these, let me introduce you with my first choice. That jacket is perfect for summer nights or fall days. I'm in love with the colors, so bright and beautiful.

My other choice is that a line stripes skirt. It's a daily chic piece. It's high quality and easy to wear. Also it's so comfy. I will share, ''how i styled them'' in this week, don't forget to check the blog!

5 yorum:

Elif H. dedi ki...

Merhaba,
Zaful u yeni keşfettim. Bayıldım işlemeli gömleklerine ancak bedenleri konusunda emin olamıyorum. L dediği bizim 34 bedene mi takabül ediyor. Eğer öyleyse sitedeki her gömlek xs. :) Açıkçası çözemedim. bu konuda tecrübelerinizi paylaşabilirseniz çok ama çok memnun olurum. Teşekkürlerimle,

rebeltakipte dedi ki...

Merhaba Elif,

Sitede aslında neredeyse her ürünün beden ölçüleri farklı, birinde small giyerken birinde large giyebiliyorum. Ürün özellikleri kısmında her biri için göğüs bel ölçülerini cm olarak bulabilirsin, kendi ölçülerine en uygun olan bedeni ona göre seçersin. Diyelim ki belin 60 cm, small bedenin de ölçüsü 60 cm görünüyor, garanti olması için bir büyüğünü almanı tavsiye ederim, ne de olsa büyüğün çözümü var küçüğün yok, bedenlerde bir kaç cm farklılıklar olabiliyor çünkü :)

Sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhabalar, ben zaful dan alışveriş yapmak istiyorum. En fazla ne kadarlık yapabilirim sınır ücret nedir

rebeltakipte dedi ki...

Merhabalar,
Bildiğim kadarıyla yeni kanunla gümrükten muaf olması için alışverişlerin 30 usd altında olması gerekiyor ama çinden gelen paketler biraz aşsa da pek gümrüğe takılmıyor. Ups, dhl gibi özel kargolarla yapılan gönderimler ve İngiltere, Amerika gibi yerlerden alınan paketler genellikle gümrüğe takılıyorlar. Gümrük vergisini ödeyip ürünlerinizi teslim alabiliyorsunuz.

Adsız dedi ki...

30 dolar cok az degil mi sacma hangisi doğru?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...