11 Mart 2019 Pazartesi

Bahar Geldi!

Scroll Down for English
Bir kaç gündür, tam bahara yakışır güneşli günler geçiriyoruz. Ben de fırsat bu fırsat, baharlık parçaları giymeye başladım tabi. Bunlardan ilki ayağımda gördüğünüz, rahat mı rahat ayakkabılar. Topuklu olduğuna bakmayın, kalın tabanlı olduğu için neredeyse spor ayakkabı rahatlığında.
Yazın da bol bol giyerim ben bunları. Dresslily  sitesinden bulabilirsiniz.

Kemerlere yatırım için indirim sezonunu bekleyenlerden misiniz? Ben de öyleyim! Bu incili kemeri de yine Dresslily sitesinde, indirimde buldum. Pek çok kombine uyum sağlayacak ve görünümü ufak bir dokunuşla şıklaştıracak parçaları seviyorum. Halka küpelerim de yine Dresslily sitesinden.







Spring is in the air, yay! So i started to wear my new spring items already.
Let me introduce you to world's most comfy shoes ever. They are the high heel shoes but they are almost comfy as sport shoes! They are from Dresslily.

I like to buy elegance and chic belts when i find one. You can find a lot of belt options on Dresslily. I chose that pearl detailed, black belt. It is so beautiul.


Shoes Dresslily Ayakkabı,          Belt Dresslily Kemer,       Earrings Dresslily Küpe

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...