11 Temmuz 2011 Pazartesi

Bodrum Gezisi

Bodrum'a gidip de çarşıyı gezmemek, sahili boylu boyuna yürümemek ve kalenin önünde fotoğraf çektirmemek olur mu hiç :))

Tatilimin 2.gününden bir kaç kare geliyor sizler için,işte ben ve ailem :)

Not:Geçen yıl kaleyi gezdiğim için bu yıl yeniden girmedik.Kaleyi merak edenler için geçen yılki fotoğraflarımı gün içinde paylaşmaya çalışıcam sizlerle ,şimdilik benden bu kadar :)




Canım annem ve minik kızları :))


Yakışıklı Prensim ve ben :)

İşte burada da tüm aile bir arada, fotoğrafı çeken follow up fashion eksik bir tek!

Sıcaktan bunalıp dondurmayla serinlemeye çalışan ben :))

14 yorum:

modabulmacasi dedi ki...

ahh ahh nasil da geziyosunuz nispet yapar gibi :(

rebeltakipte dedi ki...

aaa nispet olur mu hiççç,benimle beraber gezmiş olun diye bloguma ekliyorum ben bu fotoğrafları :))

habinos dedi ki...

ohh ne güzel aileyle tatile gitmek ... =)

keyif almana çok sevindim =)

AyçA dedi ki...

ayyy ne güzel aile boyu tatil:))Süper geçmiş tatilin hayatım ne güzel:))

Fotolara bayıldım ama en çok üstündeki gömleği beğendim:))
Çok öpüyorum seni rebelcim:))

http://ennstyle.blogspot.com/

Rococosh dedi ki...

yaaaaaaaa tatilim geldiiiii =))

Dürr-i Yekta dedi ki...

ortalama 10 günlük sevdiklerinle beraber geçirceğin bir tatil insanın bütün bir yıl birikmiş olan yorgunluğunu alıyor,

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

sefan olsun hep tatil olsun güzelime mucxx

wear a smile! dedi ki...

maaile gitmeniz ne güzel olmuş canım, hem birbirinize doymuşsunuzdur hem de rahat etmişsindir gerçekten çocukla..
fotoğraflar çok hoş, bu arada bir kurukafa hastası olarak followupfashion'ın t-shirt'üne bittim! ;))
öptüm kocaman..


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

duju dedi ki...

bodrum bodrum çok özledim... :)) ne güzel gezmişsiniz... eminim tadını çıkartınız... :)

öptüm
duju

rebeltakipte dedi ki...

habinos , evet canım uzun bir aradan sonra çok güzeldi :)

AyçA ,teşekkür ederim canımm :))sana da iyi tatiller şimdiden haftasonu sende denizle buluşuyorsun ne güzel :))

Rococosh, iş yoğunluğun hafifledi mi:?bir ara işlere gömülmüştün,sen ne zaman gidiyorsun canım :))

Dürr-i Yekta ,evet aslında öyle olması lazım ama ben yorgun döndüm nedense :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ , ohh hepimize bol tatiller güzel günler olsun inşallah :))

wear a smile! , ene azından gönül rahatlığıyla denize girebildim :))

duju ,bende özledim şimdiden,eh elimden geldiğince çıkardım tadını :))

sevda s. dedi ki...

Tatil gibisi var mı yaa, şimdi Bodrum'a gidesim geldi :(
Ne güzel ailenle de gitmişsin, sevdiklerin yanında, tatildesin var mı daha ötesi:)

Followupfashion dedi ki...

Amma da minik kızlar eheheh çok güldüm Senem'cim=)

Bodrumu gezdiğimiz güzel bir gündü.Yini gideriz inşallah,bu şapkan da çok asortik valla=)

Wear a smile ben de seviyorum kurukafayı beğenmene çok sevindim tatlım;)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Bodrumda sahilde çerçiye uğra takıları çok güzeldir arkadaşım yapar onları.

Gülsah ♥ dedi ki...

Canim ne güzel bir tatil gecirmissin, deniz keyfi, gezmek, günes, ve en önemlisi ailenle beraber :-))

Denizi görüncee nasilda canim istedi simdiii ..

öpüyorum canimmm

http://guelsah87.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...