28 Aralık 2011 Çarşamba

Yılbaşı Gecesi İçin Saç Modelinizi Seçtiniz Mi?

Son zamanlarda sık sık önde toplanmış retro topuzlara ve saçların burularak toplandığı saç modellerine rastlıyorum.Her gördüğümde beğenip mutlaka yapmalıyım deyip başka bir zamana erteliyorum.Eğer sizde benim gibi retro topuzları beğeniyor ama ne zaman,nereye giderken yapayım diyorsanız ve eğer yeni yıl akşamı dışarda olacaksanız,bu modellerden birini denemenizi tavsiye ederim :)

İşte son günlerde ünlülerin tercih ettiği retro topuz modelleri,bakalım siz nasıl bulacaksınız ve beğenecek misiniz??





13 yorum:

. dedi ki...

hiç tarzım değil ama denemek lazım Rebelcim belki de önyargılarımızı yıkar çok beğeniriz :P :)

♥♥

PINKY FASHION dedi ki...

Gwen Stefani'nin topuzunu çok beğendim

Followupfashion dedi ki...

Yardım edeceksen bu modellerden birini deneyebilirim=)

fashiONözge dedi ki...

3 VE 4 E BAYILDIIMMM :)


bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
PIRLANTA KOLYE isteyenleri beklerimm :))

http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

hayatreceli dedi ki...

2 numara yı beğendim hepsinden daha hoş ve değişik yüzü dahabir güzel kılar:)

sevgiler rebelcim

NİNO dedi ki...

İlkini çok sevdimmm yılbaşı gecesiii super olabilir...

Sevgiler Nino
http://ninostudio.blogspot.com

Adsız dedi ki...

bunlar şapka gibi olmuş harika şekerim...

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ah Rebelcim ben daha ne giyeceğimi seçemedim, sen diyorsun ki saç modeli :))) Neyse ki evdeyiz, çok egzantirik bir şeye gerek olmayacak. Sana şimdiden iyi yıllar diliyorum ve öpüyorum

http://denizsaatcioglu.blogspot.com/

Kuzununannesi dedi ki...

yok ıstemedım sankııı ama gwenınınkını begendım o ayrı

Aylin at Lila Moonlight dedi ki...

Bu topuzlar harika, Scarlett inkine bayildim. Ben buyuk ihtimal yine atkuyrugumla giricem ama parlak glitterli birseyler giyecegim kesin gibi. Sana harika bir 2012 diliyorum canim : )

Duygu Senyurek dedi ki...

Ayy bende yilbasinda bole tarz bisi yaptiricam cok iyi ilham kaynagi oldu cok mersi:)
Khaleesistyle.blogspot.com

Modagrafya dedi ki...

bazıları çok acayip ama gwen stefanininkini gayet beğendim:)

Adsız dedi ki...

hepsi farklı ve güzeller ama sanırım ben yılbaşı gecesini salkım saçak tv önünde yatarak geçireceğim :)))) şimdiden mutlu yıllar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...