4 Haziran 2012 Pazartesi

Lütfen Trend Olmasın!

Geçtiğimiz yıl Simona Rocha'nın koleksiyonunda yer alan bu şeffaf topuklu,erkek ayakkabısından dönme plastik görünümlü ayakkabılar, bu yıl da Jeffrey Campbell'da minik bir kaç değişiklikle yeniden satışa sunuluyor.Aslında bu minik değişikliğin en belirgin olanı aralarında ki fiyat farkı.Yeşil olan Simona Rocha ayakkabı 1.075 $'a satılırken Jeffrey Campbell mavi ayakkabı sadece 144,95 $.



Neredeyse birebir aynı olan ayakkabılar da kimin nereden ilham aldığı ortada ama benim için önemli olan bu ilhamı başka markalarında almaması.Çünkü ben bu modeli hiç mi hiç sevmedim.

Peki siz ne düşünüyorsunuz bu ayakkabılar hakkında,alıp giyer misiniz?

Not:Fiyat bilgisi yukarıda markaların üzerinde mavi link ile belirtilen sitelerden alınmıştır.

10 yorum:

shoeshine* dedi ki...

Bence çok fena görünüyor, bedava verseler giymem sanırım:)

http:\\the-shoeshine.blogspot.com

Unknown dedi ki...

susinin giyidiklerine ben bayıldım bence jeffrey başka modelleri revize etsin simona rocha harika

Ezginin Günlüğü dedi ki...

TEK KELİMEYLE İĞRENÇ

Adsız dedi ki...

hiiii ben düz ayakkabıyla zor yürüyorum yahu ilk model hele işkence niyetine başkasına giydirilir:)

Bizim Kız dedi ki...

aaaayy amaa cidden bunlar çok fenaa yaaa,sakın ha sakın :(
http://bizimkiz.blogspot.com/

alice dedi ki...

çok iticiler gerçekten!! =)

bensu dedi ki...

bende hiç beğenmediğim ama bakarsın moda diye herkesin ayağında görürüz artık ama çok kötü:)))

Syhn dedi ki...

moda olmasın diye burun kıvırırız önce sonra göz alışır sonra gardrop :(
malesef bu hep böyle oldu :D

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

allahım akıl fikir ihsan eyle!!!

Modagrafya dedi ki...

Trend olmaz merak etme:) Böyle bir şey trend olursa moda öldü demektir:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...