10 Ağustos 2012 Cuma

Forever New Sonbahar Kış Koleksiyonu

Geçtiğimiz günlerde Park Hyatt Prime Restaurant'da düzenlenen Forever New yeni koleksiyon tanıtımına katıldım.Forever New büyülü ve romantik dünyasını bu Sonbahar/Kış sezonunda da devam ettiriyor.

Özellikle siyah mini gece elbiseleri hayat kurtaran parçalar olarak dolaplarda yer almayı bekliyor.Günlük kombinlerimizi yaratırken kullanacağımız basic parçalara bile ya dantel ya taş mutlaka ufak bir şıklık eklendiğinden, gün içinde iş yerinde kullandığımız parçaları akşamleyin yüksek topuklu bir ayakkabı ile geceye taşımayı mümkün kılıyor.

Şifon gömlekler ise önü kısa arkası uzun modelleri ve bol renk seçeneği ile yavaş yavaş mağazalarda yerini almaya başlayacak.

Forever New deyince aslında benim aklıma ilk ayakkabı, çanta ve takı geliyor.Yumuşacık çantalarını ben çok seviyorum.Takıda da sık sık alışveriş yaptığım mağazaların başında geliyor.Ben şimdiye kadar giysilere çok fazla göz atmamıştım doğrusu.Çanta, ayakkabı ve takı üçlemesinin içinde kaybolup alacağımı alıp mağazadan çıkıyordum.Günlük kombinler yaratacağım parçalar hiç dikkatimi çekmemişti, sanki hep bir gece elbisesi mağazası gibi düşünüyordum nedense.Şimdi inceleme fırsatım olunca mutlaka göz atılması gereken harika parçaların olduğunu gördüm ve benim gibi düşünenler için hemen paylaşmak istedim.

Bakalım bu sezonda satışa sunulacak olan koleksiyonda benim gözüme takılanlar hangileriymiş.

Şu pembenin güzelliğine bir bakın :)



Kırmızı severler bu sezon Forever New mağazalarında bol seçenek sizi bekliyor.Ben geçtiğimiz yıl kırmızı bir kaban aldığımdan elimde tuttuğumun siyahının mağazalara gelmesini bekliyorum,modelini çok beğendim.


Üst kısmı siyah dantel detaylı elbisenin göğüs altı bölümünde ki minik üçgen cut out bölümü yine dantelden oluşuyor.Bant elbisenin ise sırt dekoltesi çok güzel,ne dersiniz?


Şal desenleri bu sonbahar/kış sezonunda da devam ediyor.


Minik pileli siyah mavi etek kışın hem kısa bootie hem uzun çizmelerle çok hoş duracak.


Yaka detayı bu yıl arm party trendinin patlamasıyla kollarımıza taktığımız örgülü zincir modellerinden :)

İşte bunlar da tam benlik modeller,özellikle omuza kadar uzanan yaka modelli olanı çok beğendim.

10 yorum:

Lilli dedi ki...

great stuff! xoxo

El ele geziyoruz... dedi ki...

ahhh bayılajam çok güzel olsaymış hepsi :)

www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com

DİLSHEEN dedi ki...

offf kahretsin yine çok güzel ama :))

dilsheen.blogspot.com

Kibele Demirbas dedi ki...

tek tek hepsini beyendim ama kürk manyağı olarak en çok pembe kürkü tabii , bu arada :)
ORİJİNAL KÜRKE HAYIRRRR !!!

Unknown dedi ki...

Forever new'a her sezon bayılıyorum ben, sonbahar koleksiyonda da şimdiden birçok parçayı beğendim canım ;)

Unknown dedi ki...

bu mağazaya girince masallar diyarında gibiyim.. herşey o kadar cicili biciliki..hepsini alma isteğine karşı koyamıyorum <3

http://sinemspinkdiary.blogspot.com/

Pauline dedi ki...

Cool items!! I want them all.

Great blog: I'm your new follower <3

Lots of love; Pauline
www.xpeachie.blogspot.com

k.b.a design dedi ki...

hepsi harikalar kırmızılar muhteşem görünüyorlar biraz kırmızı tutkumdan ilk dikkatimi onlar çekti :) harika hepsinie bayıldım
sevgiler :) bnde bloguma beklerim :)

CMOS dedi ki...

şal desenli lütfen benim olsun lütfen lütfeeeen :)

ESRA dedi ki...

yine tüylüler yani:)
http://editorist1783.blogspot.com/2012/08/sun-and-sea.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...