18 Haziran 2013 Salı

Tatil Alışverişi / Tatile Giderken Ne Almalı?

Tatil için geri sayıma başladım, 5 gün sonra kızgın kumlardan soğuk sulara atlamış olacağım. Bu yılın tüm stres, kaygı ve tasasını bir kenara atıp acilen rahatlamaya, biraz olsun nefes almaya ihtiyacım var doğrusu. Gerçi tatile kimin ihtiyacı yok ki!

Tatile gitmek eğlenceli ama bavul hazırlamak da bir o kadar stresli. Götürmek istediğimiz pek çok şey var ama malum bavula sığdırma sıkıntısı nedeni ile her istediğimizi yasnımızda götüremiyoruz. O nedenle az yer tutucak bol bol kullanılacak kıyafet ve aksesuarları götürmek en mantıklısı. Haftaya bavulumu hazırladığımda nasıl bir düzenleme yaptım, nasıl sığmaya çalıştım, neleri yanımda götürüyorum sizlere de fikir olması açısından paylaşmayı düşünüyorum, umarım telaşe arasında kaynamaz da post hazırlayabilirim.

Öncesinde tatil alışverişi var tabi, eksikler saptanacak ve mağaza mağaza dolaşılacak. Ben alışverişimin büyük bir kısmını tamamladım ama hala almam gerekenler var. Peki tatil bavulunun olmazsa olmazı neler?

Bana göre kot şort, renkli bluzlar, hasır şapka, rahat ve salaş deniz elbisesi, hem şık hem rahat olmak için wedge ayakkabı, renkli düz sandalet ya da babet, geceleri şık olmak için ince topuklular, hem gündüz hem gece kullanabileceğimiz canlı renklerde kolyeler, hasır ve ya püsküllü çantalar olmazsa olmaz.


vacation
summer vacation

Shoes

Görsel fotoğraf setleri Polyvore hesabımda oluşturuldu, bavul fotoğrafı görsel buradan


3 yorum:

rahat yazar dedi ki...

'iyi tatiller' şimdiden bugünlerde herkesin ihtiyacı var dinlenmeye ve hava değişikliğine.

Kuzununannesi dedi ki...

tatıle gıderken onceden ne varsa alırdım aklımda deıl yanımda olsun dıye , 2 senedır kuzumdan sonra her gune bır kombın yaptım ve rahatladım :))) guzel postun ıcın cok tesekkurler

gezilecek yerler dedi ki...

Elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...