25 Aralık 2013 Çarşamba

Golden Nails!

Yazdan beridir altın renkli oje bandı arayıp durdum, yaz akşamları ve yanık ten bir araya gelince harika görüneceğinden emindim ama uzun aramalar sonucu hiç bir yerde bulamayıp ümidi kestim. Geçtiğimiz haftalarda Jessica Buurman sitesinden palto alırken başka neler var diye bir aksesuar bölümüne bakayım dedim, bir de ne göreyim arayıp da bulamadığım oje bantları tam karşımda. Aradan uzun zaman geçtiğinden çok istekli olmasam da yine de bulmuşken alıp denemeliyim dedim ve yeni yıl akşamı için iyi bir seçim olabilir diyerek sepete ekledim. Uygulaması alması kadar kolay değil, daha doğrusu benim tırnaklarım yapısı itibari ile kısa olduğundan tam istediğim gibi sonuç elde edemesem de eğer ince ve uzun tırnaklara sahipseniz hiç kaçırmayın derim :)






I was searching for a gold nail sticker for all summer long but i couldn't find it anywhere so i gave up to look for it. A few weeks ago when i was buying the Jessica Buurman coat, i want to check accessories section and i saw this beauty nail sticker set and i added it to the basket. It'a a very good choice for christmas or new year evening :)
My nails are too short but i applied it anyway, i think it's pretty but if you have long nails it will be better on you!

Metallic Nail Foils Stick On Gold: Jessica Buurman

8 yorum:

Dikostyle dedi ki...

Çok güzelmiş canım, çok beğendim..

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Ben çok üşeniyorum sürmeye falan şu bantlardan bulsak taaksak çıkarsak ne rahat dimi :)))

gülümse dedi ki...

Gayet guzel gorunuyorlar

Followupfashion dedi ki...

Harika, keşke ben de becerebilsem kullanmayı=)

Adsız dedi ki...

ben bu bant işini hiç bir zaman beceremedim:)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Süper bence benım de tırnaklarım yapısal olarak kısa senı anlıyorum o yüzden. Çok yakışmı keşek TR'de bulsam.

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor canım bayıldım :)

Beauty Follower dedi ki...

Lovely ring!

Happy holidays:)
http://beautyfollower.blogspot.gr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...