1 Kasım 2014 Cumartesi

Evmanya Dergi / Blogger Stili

Ev dekorasyonuna oldukça meraklıyım, minik de olsa ev için yeni bir şeyler almadan duramam. Duvara astığım bir tablo, yeni bir masa örtüsü ya da bir bardak bile, beni bütün gün mutlu etmeye yetebilir.
Evmanya dergisini okuyor musunuz? Eğer dergiye göz attıysanız bu ayın blogger stili köşesinde bana rastlamışsınızdır, eğer henüz incelemediyseniz de bu linkten benim seçimlerime ulaşıp, daha sonra tüm dergiyi okuyabilirsiniz :)
Dergide ilham alacağınız pek çok fikir ve ürünün yanı sıra çok sevdiğim ünlü renk danışmanı Oya Komar'ın da ev dekorasyonu ve renkler üzerine gerçekleştirdiği röportajını bulabilirsiniz. Oya Hanım'dan aldığım renk analizi yazımı henüz okumadıysanız burayı tıklamanız yeterli!

Yeni sayılarında bana yer veren Evmanya ekibine de çok teşekkür ederim. Keyifli okumalar...





5 yorum:

Beauty Unearthly dedi ki...

Beautiful post, really interesting! xx

Blogger Bolat dedi ki...

Tebrik ediyorum :)

Moda dedi ki...

Tebrikler :) Başarılı konu

distopya dedi ki...

Ev dekorasyonu dergileri, siteleri, mağazaları içinde kendimi saatlerce kaybedebilirim. Senin seçimlerine de bayıldım :)

Adsız dedi ki...

Harika seçimler ve ne güzel hiç haberim yoktu bu dergiden. Oya Hanımı da ayrı severim. Bir türlü seansımızı gerçekleştiremedik ama olsun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...