22 Mayıs 2019 Çarşamba

Hasır Çanta

Hasır çantalar özellikle bu sezon altın çağını yaşıyor. Peki siz hasır çantaları şehirde de kullanıyor musunuz yoksa sizin için sadece sahilde kullanılacak çantalar arasında mı?
Ben şehirde de rahatlıkla kullanabileceğim, günlük eşyalarımın sığacağı bir çanta arayışındaydım ve Ami Club Wear sitesinde tam da aradığımı buldum.

Çizgili elbisem de yine Ami Club Wear sitesinden. Aslında sahilde giymek için almıştım ama daha fazla bekleyemeyip, üzerine beyaz bir kot ceket giyerek kombinimi tamamladım.







Straw bags are so trendy especially on this summer so i bought a new one from Ami Club Wear. I love its high quality and reasonable price. If you need a straw bag, i recommend that bag to you!

I like stripe clothes and when i saw that stylish dress on Ami Club Wear, i couldn't say no to it. I wore it in the city but it is coming to the summer vacation with me !
 
Dress Ami Club Wear Elbise,                  Bag Ami Club Wear Çanta

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...