31 Temmuz 2019 Çarşamba

Back to The 50s

Pek vintage sever biri olduğum söylenemez. Genellikle gözüm hep yeni ve trendy parçalarda olur. Bu üzerimde gördüğünüz elbise benim için tamamen bir istisna oldu diyebiliriz. Shein sitesine yeni neler gelmiş diye göz atarken denk geldim. Daha önce dolabıma girmeyen renklerden bu yavru ağzı elbise adeta beni al diye gözümün içine bakıyordu, ben de kıramadım tabi :) Tarzı, modeli ve kesimi 50li yılları çağrıştırsa da, ben zaten her daim bele oturan elbise sever biri olarak severek giyiyorum. Fiyatı da böyle bir elbise için oldukça uygun, kaçırmayın derim.
Bu arada Shein alışverişlerinizde Q3Rebel15 kodunu kullanarak %15 indirimli alışveriş yapabilirsiniz.

Uzun zamandır şehirde de kullanabileceğim, her kombine uyabilecek yazlık bir çanta arayışındaydım ve tam da istediğim parçayı Roseal sitesinde buldum. Bu yaz elimden düşmez artık! Bu arada yine unutmadan hatırlatayım; RGT20 kodunu kullanarak Rosegal sitesinden %20 indirimli alışveriş yapabilirsiniz.







I am not a fan of vintage inspired clothes but i love this orange dress. I found it on Shein for a really good price. It is a pleated wrap dress and it fits perfectly. I wish that Shein can add new color options for this pretty dress and i can buy more :)


I was looking for a straw bag which i can wear it on the city too and i found the perfect one on Rosegal. It is a great bag and i love it. By the way, don't forget to use 'RGT20' code to get 20% off on your Rosegal orders.

Dress Shein Elbise,                   Bag Rosegal Çanta

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...