14 Haziran 2020 Pazar

Black & White

Yaz şehre geldi ama bu yıl malesef ne yazın ne de başka bir şeyin tadı yok. Bu bitmek bilmeyen virüs beni psikolojik olarak çok yordu. Etrafımda bu tehlikeli virüse karşı yokmuş gibi davrananlar, aman bir şey olmaz diyenler, hiç bir şey yokmuş gibi mikrobu saçmaya devam ettikçe, her gün 1000 kişinin üzerinde yeni hasta sayısı açıklandıkça, iyice karamsar olmaya başladım. Neyse bu tatsız konuya ara verip yeni kombine geçelim.
Siyah beyaz uyumunu sevmeyen yoktur sanırım! Ben de sık sık kombinlerde tercih ediyorum.
Yeni eteğim tam yaz akşamları Bodrum'da giymelik değil mi? Ben öyle hayal ederek aldım ama tabi kısmet şehirde giymekmiş. Bu arada eteğim Shein sitesinden. İncecik ve beli lastikli olduğu için çok rahat. İçinde astarı da var.
Shein alışverişlerinizde ekstra %15 indirim için Q2Rebel kodunu kullanabilirsiniz.








Do you like black&white outfits? I like to match and wear these two colors so much. I was looking for a flounce, white skirt and i found the perfect one for summer. My new, pretty skirt is from Shein. I like it so much. It looks lovely and it is so comfy.

Don't forget to use Q2Rebel code to get 15% off  on your Shein orders!

Skirt Shein Etek

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...