28 Ekim 2020 Çarşamba

Tie Dye Denim Jacket / Batik Kot Ceket

Batik desenlerden pek hoşlanmayanların bile bayılacağı bir ceket buldum. Şu renklerin tatlılığına bakar mısınız? Sonbahar mevsimine renkli bir başlangıç yapmak isteyenler kaçırmasın derim. Tablo gibi bak bak doyamıyorum aldığım günden beri. 

Fiyatında ise ben aldıktan sonra neredeyse %50 indirim olmuş, mutlaka göz atın derim. Kot ceketler beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı şimdiye kadar. Bu arada kalıbı oldukça geniş, benim üzerimdeki xs beden, sipariş verirken ölçülere mutlaka.





Do you like tie dye pieces? Here i am with a tie dye denim jacket which you will love even if you don't like it :) Look at these lovely colors! If you want a colorful start to autumn days, don't miss it.

I found that cool denim jacket online. Also it is on sale now so don't miss it. 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...