15 Ağustos 2011 Pazartesi

Ünlü Stil: Jessica Alba

Pazartesi günkü ünlü stil incelemelerinden bir yenisine hoşgeldiniz :) Bu hafta ki ünlü stil dosyasının konuğu, her zaman iyi görünmeyi başaran, taktığı birbirinden farklı şallarıyla kendi stilini oluşturan ve hamilelik dönemlerini fazla kilo almadan,herzamanki güzelliği ve bakımından ödün vermeden geçirip herkese ilham kaynağı olan Jessica Alba.

Gündelik hayatında oldukça sade giyinmeyi seven Jessica,gecelerde ise tam tersi parıltılı ve renkli elbiseleriyle göz alıyor.Şimdi sizleri son yıllardaki hem davet hem de günlük yaşantısındaki kombin seçimleriyle başbaşa bırakıyorum.











12 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

tarzı benim tarzıma çok benziyor o yüzden daha bi fazla seviyorum bu hatunu :))

AslıASLI dedi ki...

çok begeniyorum, her giydigi ayrı yakışıyor :)

Yasemin dedi ki...

tarzu bence de hos

Wear A Smile! dedi ki...

ben genel olarak çok beğeniyorum stilini, giydiğini kendine yakıştırıyor..
favorim tek omuzlu kırmızı uzun tuvaleti ve mavi tuvaleti..



http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

sevda s. dedi ki...

Çok beğeniyorum bu kızı, çıtıpıtı sevimli bişey :)

duju dedi ki...

harika bir tarzı var, şık ve asil!özellikle makyajı ve saçları her daim doğal, hiç abartı yok! çok beğeniyorum, doğal bir güzellik..

öptüm tatlım
dujufashion.blogspot.com

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

ben de bundan sonra Rebel'i takip edicem ;)

Unknown dedi ki...

Tatlım süpersin yine çok keyifli incelenecek bir post hazırlamışsın :)) Jessica Alba celebrity'ler arasında tarzından ilham aldığım nadir kişilerden. Ancak kendisine siyahtan çok renkli oufitleri yakıştırıyorum ben. Elektrik mavisi tuvalet ve kırmızı elbisedeki ışıltısı siyahta yok bence.


http://betwinus.blogspot.com/

Elifinelizi dedi ki...

her halin ayrı bir güzel be hatun

darkolivee dedi ki...

bayılıyorum bu hatuna...
hem giydiğini çok yakıştırıyor kendine hemde çok duru bir masum bir güzelliği var...

irem örsel dedi ki...

Her haliyle çok tatlı gözüküyo :)

iremorsel.blogspot.com

Hi Spring Time dedi ki...

Giydigini yakıştırmayı bilenlerden. Güzel bir pot olmuş görsellerden ilham alınmalıı :)


http://betulove.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...