7 Ocak 2011 Cuma

Covergirl 50. yıl partisi

Los Angles'da düzenlenen covergirl 50.yıl dönümü partisinde bakalım kim ne giymiş?


 Drew Barrymore,  Jil Sander imzalı elbise, Hunting Season çanta ve Lucifer vir Honestus yüzük tercih etmiş o gece.

Jessica Lowndes H&M elbise ve Brian Atwood ayakabılarıyala katılmış geceye.


Cat Deeley vintage elbise, Chanel çanta ve  Christian Louboutin ayakkabı tercih etmiş bu gece için.

Portia de Rossi ve Ellen DeGeneres uyum içinde siyah ve beyazı tercih etmişler.


Sophia Bush, Pamela Rolland elbise, Judith Leiber çanta ve Jimmy Choo ayakkabı seçmiş bu gece için.


Queen Latifah, takım elbise ve spor ayakkabı giymeyi tercih etmiş.Tabii güneş gözlükleri de gözünde :)


Sofia Vergara,Valentino elbisesinin içinde çok zarif ve şık.


Lauren Conrad  Quail elbisesesi çok yakışmış.


Dania Ramirez  bu siyah Dolce & Gabbana elbiseyi tercih etmiş,gece için.

5 yorum:

lirean dedi ki...

cat deeley'e bayıldım, hem sade hem güzel olmuş

modafobik dedi ki...

Lauren müthiiiş olmuuuuş! :)

shoe devotee dedi ki...

Dania Ramirez'in elbisesi muhteşem.

Guz dedi ki...

cogu cok ozensiz olmus ya

rebeltakipte dedi ki...

Lirean, Cat Deeley'e bayılıyorum ama ben bu elbisede pek sevemedim doğrusu,mini daha çok yakışıyo ona,değil mi :)

Modafobik, Lauren sade ama zarif olmuş,ayakkabılarına bayıldım ben onun :)

shoe devotee, evet canım bende çok beğendim.

missy, her ne kadar kimisinde öyle görünsede,giyimlerine oldukça para harcadıkları kesin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...