28 Şubat 2011 Pazartesi

Oscar Ödül Töreni Kırmızı Halı

Evet gece bir çok kişiyi ekranı bağlayıp,uykusuz bırakan Oscar ödülleri, 83.kez sahiplerini buldu.Ben bu yıl kırmızı halıda cesur ve farklı tasarımları giyen bayanlar beklerken,ben daha çok sıradan ama güzel,risk alınmamış kıyafetlerin tercih edildiğini gördüm.

Şimdi gece izlemeyenler ve kim ne giymiş detaylı bir şekilde yeniden bakmak istiyorum diyenler buraya,kırmızı halı görüntüleri başlasın :)

İşte benim gecede beğendiğim elbiselerden biri de,Cate Blanchett'in giydiği Givenchy Couture koleksiyonunsan seçtiği bu elbise oldu.



Geceye kırmızı giyenler ve gecenin güler yüzlü sunucusu Anne Hathaway ile devam edelim.

Anne Hathaway (Valentino elbisesiyle)

Jennifer Lawrence (Calvin Klein elbisesiyle)

 Sandra Bullock (Vera Wang elbisesiyle)

 Jennifer Hudson (Versace turuncu elbisesiyle)

 Penelope Cruz
Gecenin mor ve lilaları,
 Natalie Portman (Rodarte imzalı elbisesiyle)

Scarlett Johansson (Dolce&Gabbana elbisesiyle)

Mila Kunis (Elie Saab elbisesiyle)
 Gecenin Siyahları,
 Camila Alves

 Helena Bonham Carter

Reese Witherspoon (Giorgio Armani elbisesiyle)

Sharon Stone (Christian Dior elbisesiyle)

 Gecenin beyaz,krem ve taşlı elbiseleri ,

Nicole Kidman (Fred Leighton elbisesiyle)

Celine Dion (Giorgio Armani elbisesiyle)

Gwyneth Paltrow (Calvin Klein elbisesiyle)

Halle Berry (Marchesa elbisesiyle)

Hailee Steinfeld (Marchesa elbisesiyle)

Florence Welch (Valentino elbisesiyle)

Melissa Leo (Marc Bouwer imzalı elbisesiyle) 
Hilary Swank, Gucci elbisesiyle gecede en beğendiklerimden oldu.

Mandy Moore (Monique Lhuillier elbisesiyle)

Michelle Williams (Chanel elbisesiyle)

Ve gecenin en parıltılı ismini sona sakladım gece mavisi elbisesiyle Amy Adams,taktığı yeşil taşlı takılar o parıltılı elbisenin rengine uymadığından ve o kadar parıltıya fazla geldiğinden ben pek beğenemedim ,ya siz kimleri beğendiniz?

Amy Adams (L'Wren Scott elbisesiyle) 

8 yorum:

Followupfashion dedi ki...

Halle Berry,Florence Welch,Mila Kunis ve Cate Blanchett

Lu-cyn dedi ki...

Ben Gwenyth Paltrow diyorum.:)

dream dedi ki...

reese dicem sanırım:)

Adsız dedi ki...

Scarlett Johanssonun kıyafetini çok beğendim muhteşemmiş..

KURŞUN KALEM dedi ki...

oscar ödüllerini izlerken kırmızı halı programında ilk aklıma sen geldin Rebel'ciim biliyor musun? İster inan ister inanma...ama bloglara bir süredir superonline'dan kaynaklanan bir sorun yüzünden girilmiyordu benimki de dahil...neyse hallettim dns ile de anca girdim...
Celine Dion ve Camila Alves'in üzerideki tasarımlar çok güzel.
Ötekilere bakınca,insan ALLAH ŞAŞIRTMASIN falan diyor,Tv'DE izlerken de aynı şeyi düşündüm.
Bizim doğün salonlarındaki sünnet anneleri bile daha güzel tasarımlar giyebiliyor.

rebeltakipte dedi ki...

yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim

KURŞUN KALEM,düşünülmek nasıl güzel anlatamam çok sevindim,teşekkür ederim :))
bu arada evet süperonline kullananlarda var sanırım böyle bir problem,senin gibi blogspot.com adreslerini açamayanlar var.ben ttnet kullanıyorum o nedenle öyle bir sorun şimdilik bende yok.

weekend lover dedi ki...

Mila derim ben!!

burcualver.blogspot.com

fashiONözge dedi ki...

senemcim yine supper bir post :)
natalie portmanım ödülünü aldı yaa ohh rahat ettim yoksa basacaktım akademiyi:))mila kunis harikaaaa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...