24 Mayıs 2011 Salı

Dolapların Yeni Vazgeçilmezi Beyaz Elbiseler

Hanımların gözdesi ,dolapların vazgeçilmez kurtarıcısı ,önemli gün ve gecelerde sıklıkla tercih ettiği siyah elbiseler bu yıl yerini beyaza mı kaptırıyor dersiniz?

Kışın genellikle siyah çoraplarla kombinlenen beyaz elbise trendi bu sıralar havaların ısınmasıyla gönlümüzde tek başına hüküm sürmeye başladı.Mağazalarda insanın hangisini alacağını şaşırdığı bir çok beyaz elbise yerini almış bizleri bekliyor.

Gelin şimdi ünlülerin beyaz elbise tercihlerine bir göz atalım.Günlük hayatlarında ve davetlerde hangi modelleri tercih etmişler bakalım,ne dersiniz.


15 yorum:

aysun dedi ki...

Rebel benimde beyaz bir elbisem var göğüs kısmı el işlemesiyle yapılmış uzun çok güzel bir elbise balayında marmaristen eşim almıştı.

Beyaz renk bana en huzur veren renklerden biri çok severim...ve bence en güzel beyaz elbise 2.resimdeki bayıldım :))

Unknown dedi ki...

Rihanna'nın elbisesi harika bende istiyorum ondan :(

AyçA dedi ki...

bende çok beğeniyorum beyaz elbiseleri özellikle koyu tende ayrı bir güzel duruyor:))

mrtha dedi ki...

bir çok ünlüye çok yakışmış beyaz bazılarının model seçimleri yanlış olsa da, ben beyazı çok severim :))

Unknown dedi ki...

Rebel'm ben en çok Uma Thurman'ın ilk beyaz kıyafetini beğendim. En az beğendiğim ise Eva Mendez oldu:/
Beyaz rengin getirdiği duruluk tarrışılmaz yazın hele hafif bronzlaşmış tende muhteşemdir :)) bu yaz da sık sık giyeceğim bir renk beyaz...


http://betwinus.blogspot.com/

ZeynCo dedi ki...

güzel post olmuş belki bu sayede aldıgımdan beri giymediğim beyaz elbisemi günlük hayatımda giyerim=)

AskinAy dedi ki...

oooo ne cici elbiseler bunlar böyleee...Beyazi cok severim birde elbise oldumu harikaa!!!

shoe devotee dedi ki...

Uma Thurman harika görünüyor.

Followupfashion dedi ki...

Beyaz elbiseler yazın bronzlaşan tende nefis duruyor;)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ayyy süper elbiseleeer... beyaz saflık göstergesi, böyle bi gelinlik gibi... çok güzelll...

Wear A Smile! dedi ki...

uma thurman'ın tuvaleti her görüşümde beni benden alıyor.. çok da güzel taşımış, sülün gibi maşşallah! ;)


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

neden olmasin:)

efeNes dedi ki...

Ben de Rachel Mcadams'ın ikinci elbisesine bayıldım gerçekten çok güzel!!

Lyosha Varezhkina dedi ki...

oh, i loove white dresses for summer - so romatic! very nice pick!

Lyosha
Inside and Outside Blog

Fashion Confessions of a Mommy dedi ki...

Cok guzel ornekler bunlar.
No2, 3, ve 4 favorim.

Sevgilerle,
Defne.
http://fashiondivamommy.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...