30 Mayıs 2011 Pazartesi

Yeni Trend: Plili Etekler

Bu sezon renkli jeanlerden sonra maksi eteklerde nerdeyse her mağazanın vitrinlerinde yer alıyor.Ama sadece maksi değil bu sezon her boyda etek biz bayanların vazgeçilmezi. Farklı model ve çeşitlilikte isteğimize göre etekler bulmamız mümkün ama son zamanların olmazsa olmazı plili modeller.Alacağınız eteğin maksi ya da mini olması fark etmez,ince de olsa kalın da olsa mutlaka plili olsun.

Ünlülerin sıklıkla maksi etek ve elbiselerinde plili tercih ettiğini görüyoruz ama bu modelleri nerelerden bulabiliriz derseniz eğer Zara ve Topshopda hem uzun hem kısa,Stradivariusda da kısa modelleri mevcut.Sizler için bir kaç model seçtim,bakalım nelermiş?



Bu arada klasik hangi ünlü ne giymiş köşeme yer vermeden olmaz,bir sonraki postta da ünlüler tarafından plili elbise ve eteklerde hangi renk ve modeller tercih edilmiş onları yazacağım.

Herkese iyi haftalar :)

12 yorum:

Followupfashion dedi ki...

Topshop etekler ne şeker görünüyor,renklerine bayıldım;)

AyçA dedi ki...

ayyy bayılıorum bu eteklere özellikle plili tarzında midi etekler çok hoşuma gidiyor gerçi makside de çok güzel duruyor plililer:)) tabi zayıf olmak gerekiyor yoksa insanı daha kilolu gösterebiliyor:))

Joan dedi ki...

i love this cut!

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

kısa değilde tam dizde ve uzun olanı cok sevdım cunku onları yakıstırıyorum kendıme.

topshop olanlara bittim.
ama ankarada yok maalesef
kusturduler. gitti gelmiyo

shoe devotee dedi ki...

Etek değil ama plili bir elbise aldım bu sezon için. Eğer bulabilirsem böyle güzel eteklerden de alabilirim. Çok hoşlar. :)

sevda s. dedi ki...

Ben de midiler-orta boyları sevdim. En üstteki kımızı-nar çiçeği güzel miş.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

hepsini çok sevdim ama mini olanlar daha mı hoş neee :)

AskinAy dedi ki...

üstten karisik renkli olanla mor rengi zaten favorim:)

Giz dedi ki...

Rebel'm ben postu okurken yoruma içimden, "Zara'da gördüm bir tane elektrik mavisi çok güzeldi aklımda kaldı" yazmak geçiyordu ki son resimde o eteği de koyduğunu gördüm :)) süpersin tatlım en güzellerini seçmişsin yine :))

BÜTÜ dedi ki...

cok güzel hepsi, ama mor olan ayri bir güzel

Wear A Smile! dedi ki...

pilili etek çok klas duruyor, ben de çok beğeniyorum ama aychi'nin de dediği gibi şişman gösterme riski çok yüksek maalesef, özellikle de çok kısa olanların.. :(

bu arada giz'in bahsettiği mavi zara eteği ben bir umut zara'da denedim, o kadar YAKIŞMADI Kİ!!! :)))
duju da şahit.. ;)


http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

kısaları güzel ama orta boyları sevmiyorum :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...