18 Nisan 2012 Çarşamba

Oscar De La Renta 2013 Gelinlik Koleksiyonu

Kış aylarını devirmemizle birlikte düğün mevsimini açmış bulunuyoruz.Çevremde evlilik planları yapanlar çoğalınca,fikir vermesi açısından Oscar De La Renta'nın en yeni gelin koleksiyonunu sizler için paylaşmalıyım diye düşündüm.Eh malum benden geçti artık ama arkamdan gelenlere yardımcı olmam lazım.Ben gelinliğimi hazır modellerden seçmedim,kendi istediğim hayal ettiğim modeli diktirdim.Eğer sizde diktirmeyi,size özel bir gelinlik tasarlamayı düşünüyorsunuz,biraz ilham almanız gerekebilir :)

Haydi şimdi Oscar De La Renta'nın İlkbahar 2013 gelinlik koleksiyonuna göz gezdirelim.










8 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

Minik nedimeler çok tatlı değil mi:))

Ellie dedi ki...

ah, Oscar de la Renta gelinlik giyebilmek benim hayalim. her zaman şahane!

Olcay Turkuaz dedi ki...

İlk görseldeki gelinliği çok çok beğendim:))

shoeshine* dedi ki...

Boğazlı dantel modellere bayıldım gerçekten! Straplez kabarık etekli modelleri görmekten çok sıkılmıştım...

http://the-shoeshine.blogspot.com

Followupfashion dedi ki...

Çok romantik ve ince işli gelinlikler,beğendim;)

AhuDudusu dedi ki...

Gerçekten her biri ayrı güzel. Benim de gelinlik giyeceğim günler gelecek mi acaba :(

Unknown dedi ki...

harika modeller , ben gelinlikte tüllerden hafif kol detaylarınıda beğeniyorum kolu ince gösteriyor hem de :)

Yeliz Selvi dedi ki...

oh my gosh. oscar. OH MY GOD!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...