11 Nisan 2012 Çarşamba

Pierre Cardin 2012 İlkbahar/Yaz Lansmanı

Blogum genellikle kadınlara hitap ediyor olsa da,takipçim olan erkekler ve sevgilisine,kardeşine alışverişte karışmayı,pardon yardımcı olmayı seven kadınlar için Pierre Cardin'in yeni sezon lansmanına gidip,en yeni parçaları inceledim.



Faruk Kalaycı tarafından hazırlanan İlkbahar/Yaz 2012 koleksiyonunda, rahatlık ve özgürlük ön planda.Bu yılın modası soft renkler kadar,canlı kırmızı,lacivert ve mor renklerde koleksiyonda göze çarpıyor.Çizgili t-shirtler, kareli gömlekler ve armalı sweatshirtler gibi erkeklerin genel tercihleri bu sezon canlı renkleri ile Pierre Cardin'de yer alıyor.Renklerden kaçan erkeklere bu yıl siyahlara ara verin,siz de renklenin diyorum.

Eşim için yeni koleksiyondan bir kaç parçayı çoktan gözüme kestirdim.Henüz mağazalara tüm koleksiyon gelmemiş ama yakında bir çok yeni parçayı bulabileceğiz.Ben özellikle koleksiyondaki renkli ve rahat ayakkabıları çok beğendim.Mordan maviye,yeşilden laciverte pek çok rengi bulunan ayakkabılardan,ben bebe mavisini beğendim eşim için,en kısa zamanda mağazaya gelişini bekliyorum :)


Follow up Fashion'ın Seçimi :)

Takım elbiselerde ise kısa paçalar göze çarparken,yazlık takımlarda renkler ön plana çıkıyor.Özellikle mavinin tonlarında ki ceketler,beyaz pantolonlar ile inanılmaz güzel duruyor.Yaz düğünleri ve akşam gezmeleri için ideal takımlar mağazada stil sahibi alıcılarını bekliyor.

Serap ile Yeni Sezon Kataloğunu İncelerken

İnceleme fırsatı bulduğumuz,Nihat Odabaşı tarafından,İzmir'de çekilen katalog fotoğrafları da gerçekten çok başarılı.Her bir karede hem doğal ortam, hem de Pierre Cardin kıyafetleri ayrı güzellikteler.(Tabi giysileri taşıyan mankenlerin de hakkını vermek lazım)
O nedenle koleksiyonu daha detaylı incelemeniz ve çekimlere de göz atabilmeniz için,yeni sezonun backstage görüntülerini ekliyorum.

İyi Seyirler :)

3 yorum:

Lilli dedi ki...

Great images dear! I like ur combo!:)

duju dedi ki...

güzel parçaları var, bu yılki koleksiyonu bende çok beğendim...

öperim tatlım
http://dujufashion.blogspot.com/

sevda s. dedi ki...

Hakkını yemeyeceklerimiz erkek mankenler değil mi? Onların üstünde herşey güzel durmuş canım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...