11 Nisan 2013 Perşembe

Sephora ile Cildini Yenile

Bu sabah cilt bakımı için Astoria Sephora mağazasındaydım. Bu hafta ve önümüzde ki hafta belirli Sephora mağazalarında düzenlenen cilt bakım günleri var, yakında olanlar kaçırmasın diye yazının sonunda hangi gün nerede var yazdım kızlar!

Ben hamilelik sonrasında iyiden iyiye boşlamıştım cilt bakımı mevzusunu. Aklıma geldikçe temizleyip kremlemekle olmuyor bu işler bir düzene sokmalıyım diye düşünüyordum uzun zamandır, bugün analizde ki korkunç gerçekle yüzleşince artık düşünme işini bırakıp faaliyete geçmek gerektiğinin ister istemez farkına vardım :)


Sephora'nın birbirinden güler yüzlü ve yardımcı elemanları ile güne başlamak eğlenceli oldu doğrusu. Önce cilt analizi yapılıp, cilt tipim ve sorunlar ele alındı, sonra da cilt bakımı zamanı! Nazikçe temizlenen cildime, nemlendirici maske uygulandı ve toniklendi, en son olarak 15 faktör korumalı günlük nemlendirici kremim ile günlük rutinime geri dönüşe hazır hale geldim.
Evde kullandıklarımın yanı sıra eksik olan ürünler için de cilt tipime uygun ürün önerileri de yapıldı,eh sona da eksikleri tamamlayıp bakım yapmaya aralıksız olarak başlamak kaldı :)


Sizde benim gibi cilt bakımınızı aksatıyorsanız ya da kullandığınız ürünlerden memnun değilseniz sizin için en doğru ürünleri bulmak ve bir de cildinize bakım yaptırmak için Sephora'ya uğrayın derim. Cilt bakımı için mağazaya gitmeden önce rezervasyon yaptırmayı unutmayın!


Sephora Gülen Ciltler Festivali etkinlik takvimi:

Tarih 
08.04.2013 
09.04.2013 
10.04.2013 
11.04.2013 
12.04.2013 
13.04.2013 
 
Pazartesi 
Salı 
Çarşamba 
Perşembe 
Cuma 
Cumartesi 
Mağaza 
 
Terracity AVM.                       Gordion AVM. 
Panora AVM. 
Astoria AVM.           Panora AVM. 
Palladium AVM. Tunalı 
Buyaka AVM.                               Tunalı 
Tarih 
15.04.2013 
16.04.2013 
17.04.2013 
18.04.2013 
19.04.2013 
20.04.2013 
 
Pazartesi 
Salı 
Çarşamba 
Perşembe 
Cuma 
Cumartesi 
Mağaza 
Ankamall AVM. 
Capacity AVM. Ankamall AVM. 
Capacity AVM. 
A. Florya  AVM.       Agora AVM. 
İstinye Park         Agora AVM. 
M. Forum Alsancak

2 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

aa ben de gidicem capacity'dekine!

El ele geziyoruz... dedi ki...

keşke gidebilsem sephora en sevdiklerimden :)


http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...