17 Şubat 2014 Pazartesi

Kırmızı Pantolon

Nedendir bilmem kırmızı renk ile mesafeliyimdir hep, yine de bir süredir kırmızı pantolon arayışındaydım, tam istediğim gibi bir tonunu Mango'da buldum, bir süre dolapta bekledikten sonra geçtiğimiz gün sonunda giydim kendisini :)

Düz saçı her ne kadar sevsemde saçlarım hem kıvırcık hemde ince telli olduğundan pek tercih etmiyorum çünkü kuaförden çıktığım 1 saat bile olmadan hemen kabarıp bozuluyor:( Yine de düz saç ile ilgili aldığım güzel yorumların üzerine yeniden bir şans vereyim dedim ama yok rüzgarın saçıma değmesi bile bozmaya yetiyor!







I was looking for a red pants for a long time and i finally found the perfect red at Mango. By the way i don't like red colour so much but i love the pop colours especially on winter :)

I like straight hair but because of my original( curly and thin) hair it doesn't be straight so long! Only even wind can ruin my hair :(

Coat, Kaban: Tiny Deal     Pantolon, Pants: Mango    Heels, Ayakkabı: Zara       Bag, Çanta: New Frog

8 yorum:

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

Rebelcim seni yine zayıflamış gördüm harika olmuş. Düz saçlar da çok yakışmış hatta seni daha da zayıf göstermiş ;)

Mineee dedi ki...

Çok şık olmuşsun yine :)

rebeltakipte dedi ki...

Belçim S., çok teşekkür ederim canım aslında kilo veremedim son zamanlarda hatta biraz kaçırdım :( düz saç bir de bozulmasa tam süper olacak :)

Mineee, çok teşekkür ederim canım, pek mutlu oldum :)

Beauty Unearthly dedi ki...

You look so fresh and radiant in all pics! Love the combination of outfit!
Great post dear...lovely pics..:-)

fashionsbit dedi ki...

Pantolununa da cantana da bayıldım:)
http://fashionsbit.blogspot.com.tr
Instagram @fashionsbit

Sonya Ann K dedi ki...

pretty pants!

xx
http://sony-ann.blogspot.com/

Manhattan Image and Style dedi ki...

You look so beautiful!! <3

Diana
www.ManhattanImageandStyle.com
New Blog Post: 15 Things Every Woman Must Have

Adsız dedi ki...

Moda blogu olupta bu kadar alakasız giyinen birini ilk kez görüyorum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...