20 Haziran 2015 Cumartesi

Denim Addict

Haziran ayını yarıladık, hatta yarıyı bile geçtik ama hala yaz aylarındamıyız anlayamadık! Serin geçen birkaç günden sonra, güneşi gördüğümüz bir cumartesiden herkese merhaba :)
Bu hafta Buse'yi yaz için birkaç kursa yazdırdım, evde vakit geçirmek çocuklar için zor oluyor, özellikle de tek çocuksa!

Fotoğraflar ise geçtiğimiz haftadan ama ben paylaşmaya ancak fırsat bulabildim. Dantelli kot bluzum Chicwish sitesinden, çok beğenerek aldım, dolabıma hoşgeldi, daha pek çok kombinde bana eşlik edecek. Havalar ne de olsa uzun kol giymeye meyilli!

Herkese iyi hafta sonları <3








My photos are from the last week but i couldn't share them because i was so busy. I found this amazing baroque lace cutout denim top on Chicwish. I'm so glad that i have it, it's really trendy and chic. I'm sure i will wear it all season long!

Have a great weekend <3

Top Chicwish Bluz,           Bag Chicwish Çanta,        Heels Zara Ayakkabı

1 yorum:

Moda Düşleri dedi ki...

Bluz gerçekten çok hoş :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...