6 Mart 2017 Pazartesi

Çiçek İşlemeli Kot

İyi haftalar!
Yeni haftaya, yine bir işlemeli kot pantolon ile merhaba deme zamanı. Bu sezon ben doyamıyorum nakışlara, aldıkça alıyorum. Bu çiçeklerle işli pantolonu da Rosegal sitesinde bulup aldım. Özellikle kalıbını çok sevdim. Hiç tadilat yaptırmadan, tam üzerime oturdu.

Bu kazağı geçen sezonun başından beridir beğeniyordum ama bir türlü stoklar güncellenmediği için alamıyordum. Sonunda Twinkledeals sitesine yeniden gelince, kaçırmadan aldım. Choker kolye takmış görünümünü, v yakasını, kollarında bulunan fermurar detaylarını, kısacası her şeyini çok sevdim.








Have a great week!
Let's get start the new week with a new outfit post, yay! My new embroidery jeans is from Rosegal. I really like it. It's so chic and high quality. Also it fits perfectly.

I was looking for a sweater like that since last season and i finally found the perfect one on Twinkledeals. I love it's zipper details and v neck. Also it looks like i'm wearing a choker. So cool and stylish, right?

Sweater Twinkledeals Kazak,        Jeans Rosegal Kot

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...