9 Mart 2018 Cuma

Pembe Kadife Ceket

Bu kış pembelere takıldım gidiyorum, sezon boyunca neler giymişim diye şöyle bir göz attım da, dolabıma yeni eklediğim parçaların neredeyse yarısı pembe renkten oluşuyor. İşte bu parçalara eklenenlerden bir yenisi de bu kadife Gamiss ceket. Ben çok dar durmasını sevmediğim için large beden aldım, böylelikle çok kısa da durmadı. Keşke sitede farklı renkleri de olsaydı, kesin hepsini alırdım :)

Püsküllü çantam da yine Gamiss sitesinden. Uzun zamandır beyaz bir çanta arayışındaydım, o nedenle bu çantayı görür görmez çok da düşünmeden alıverdim. Sitede farklı renk seçeneklerini de bulabilirsiniz. İçi oldukça geniş olsa da kullanış açısından insanı biraz zorluyor. Açma kapama yerindeki kemeri her seferinde içine geçirip çıkarmak biraz sıkıntılı, artı özellikleri olsa da eksilerinden de bahsetmeden geçmek olmaz.







When i looked back what i wore this winter, i saw that i bought a lot of pink items. So here is the new one. I found that lovely, pink velvet jacket on Gamiss. It is so stylish and cool. If there was another color options, i would buy them too.

I was looking for a white bag for a while and i found that fringe, white bag on Gamiss too. There are a lot of color options, but i like the white one most.

Jacket Gamiss Ceket,      Bag Gamiss Çanta

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...