3 Eylül 2018 Pazartesi

Bozcaada Gün Batımı

Scroll Down for English
Herkese iyi haftalar, Bozcaada fotoğraf çekimi paylaşımlarım devam ediyor!

Bozcaada'da neler yaptık? Nerelere Gittik? Neler Yedik? Nerede Kaldık? detaylı bir video hazırlıyorum. Daha doğrusu çekimleri yaptım da editliyorum, youtube kanalımda bu hafta yayınlayacağım. Yine blogdan duyurusunu yaparım.

Adada gün batımına gittiğimiz günden karelerle sizlerleyim. Adanın şaraplarını tattığımız, adanın yerel pizzacılarının birinden aldığımız pizza ve peynir tabağını hüplettiğimiz o güne geri dönmek iyi geldi.

Bu arada sarı, fırfırlı elbisem FashionMia sitesinden. Ben yaka kısmını, kesimini ve üstte duruşunu çok sevdim ama rüzgar sürekli estiği için fotoğraflarda modeli tam belli olmamış.






Have a great week!

Here i am with the Bozcaada sunset photos. It was a great experience to discover the wines and eating the pizzas by sunset.

My new, yellow dress is from FashionMia. I love it's desing and the way it looks on me. So pretty and stylish, right?

Dress FashionMia Elbise

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...