11 Ekim 2018 Perşembe

Mutlaka İzlenilmesi Gereken Güncel Yabancı Diziler

Herkese merhaba;
Bugün moda ve bakıma biraz mola verip sohbet edelim istedim. Son zamanlarda severek ve merakla izlediğim dizilerden uzun uzun bahsettim. Hem bir süredir takip ettiğim, hem de yeni başlayan dizileri bir araya getirdim. Yeni başlayan diziler arasında kaybolup hangilerine başlasam diye düşünüyorsanız, önerilerime bir göz atın derim.


Özellikle bu sezon yeni başlayan, henüz 3-4 bölümü yayınlanmış, yepyeni ve güncel dizilere de yer verdim. Şimdiden iyi seyirler!

2 yorum:

the creation of beauty is art. dedi ki...

Great suggestions! I actually just started watching 9-1-1 the other day and it is really good.
the-creationofbeauty.blogspot.com

audrey dedi ki...

Manifest'i seyrediyorum çok tutar mı bilmem birinci sezonda sona erebilir sanki gibi geldi bana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...