2 Ekim 2018 Salı

Sizlere Hediyelerim Var! Severek Kullandığım Ürünler

Herkese merhaba!
Bir süredir blogda duyurmaya başladım ama ilk defa denk geliyorsanız, artık bir youtube kanalım var! Yine blogda olduğu gibi moda, bakım ve güzellik ile alakalı.
Blogumu takip ederek beni destekleyen sizleri yeni paylaşım mecram youtube'da da görmeyi ve bana destek olmanızı çok isterim.




Yakın zamanda kanala başlamış olmama rağmen şimdiden neredeyse 3000 takipçiye ulaştım, bu satırları okuyup çoktan kanalıma abone olanlar varsa kocaman teşekkür ediyorum.
Tabi kuru kuru teşekkür etmek olmaz dedim ve sizlere makyaj ürünlerinden oluşan güzel bir paket hazırladım.



Bu ürünleri kazanmak için tek yapmanız gereken Youtube kanalıma abone olup, videonun altına yorum bırakmanız. Hepsi bu! Hepinizi bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...