20 Aralık 2018 Perşembe

Bel Çantası Severler?

Scroll Down for English
Herkese merhaba,
Bel çantası severler burada mı? Ben bunu asla giymem, asla takmam dediğiniz bir şeyi bir gün yapıyor iken kendinizi bulabilirsiniz :) Boşuna ''asla, asla deme'' dememişler! Ben gerçi hep mesafeli davranmıştım ama asla takmam da dememiştim. Gönlüme uyar birini Ami Club Wear sitesinde bulunca kaçırmadım. Hafif yanar döner parlak halini çok sevdim. Tabi eller, kollar boş gezmenin, alışveriş yapmanın da rahatlığı başkaymış.

Siyah kazağım ise yine Ami Club Wear sitesinden. Böyle düz, desensiz kazakları kombinlemek çok kolay oluyor. Hem ceket, sweatshirt gibi bir şeylerin içine giyebilir, hem de tek kullanabilirim.






Hello y'all,
Do you like belt bags? Never say never! I was looking for a stylish belt bag for a while and i found the perfect one on Ami Club Wear. You can find a lot of color and design options for belt bags on there. It is so easy to shop with the belt bags, hands free yay!

Black sweaters are the must haves for the winter season. I like that sweater and it fits perfectly! You can find it on Ami Club Wear too.

Bag Ami Club Wear Çanta,         Sweater Ami Club Wear Kazak

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...