3 Şubat 2019 Pazar

Ekose Kaban

Herkese merhaba,
Bu sıralar elim siyah ve beyaz renkten başkasını gitmez oldu. nedendir bilmiyorum! Normalde bilirsiniz, yaz kış demeden renkli parçalara yönelirim. Önümüzdeki bir kaç post beni koyu renk kombinler içinde görmeye hazır olun :)

Siyah beyaz demişken, üzerimde görmüş olduğunuz kaban Shein sitesinden. Kalitesinden çok memnun kaldım, çok kalın da değil, özellikle bahar aylarında kullanmak için ideal ama ben medium beden aldım ve kalıpları oldukça geniş, kemerle belimi sıkıp üstüme oturttum ama keşke küçük beden alsaydım. Bu arada Shein alışverişlerinizde Rebel10 kodunu kullanarak %10 indirimli alışveriş yapabilirsiniz!






Hey y'all,
Do you like checked coats? They I found the perfect one on Shein. It looks great and it is on sale now! Also don't forget to use Rebel10 code to get 10% off on your Shein orders.

Coat Shein Kaban

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...