3 Şubat 2019 Pazar

White Leather Jacket

Uzun zamandır beyaz bir deri ceket arayışındaydım ama bu sezon mağazalarda hiç beğenebileceğim, vücuduma uygun bir parçaya denk gelemedim. Özellikle bahar aylarında açık mavi kot pantolonlarla beyaz deri ceketleri çok yakıştırıyorum. Neyse ki bahar gelmeden Shein sitesinde aradığımı buldum. Derisinin yumuşaklığı ve üstte oturuşu çok güzel, bir de 5 cm daha uzun olsaymış harika olurdu :) Neyse ki yüksek ben pantolonlar hala moda!
Bu arada Shein alışverişlerinizde indirime ek %10 indirim daha kazanmak için Rebel10 kodunu kullanabilirsiniz.








I was looking for a white leather jacket and i found the perfect one on Shein. It is a must have piece for your spring wardrobe and spring is on the way! It is on sale now and don't forget to use Rebel10 code to get extra 10% off on your Shein orders.

Jacket Shein Ceket

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...