4 Nisan 2019 Perşembe

Off the Shoulder Dress

Scroll Down for English
Havalar pek elbiselik olmasa da ben Ami Club Wear'dan aldığım bu siyah elbiseyi giymek için daha fazla bekleyemedim :) Üst kısmının üste oturuşunu ve uçuş uçuş etek kısmını çok sevdim. Beni bilirsiniz son 2 yıldır tam bir elbise insanı oldum. Dört gözle her gün elbise giyeceğim sıcakların gelmesini bekliyorum.

Ten rengi çantam ise Dresslily sitesinden. Fiyat kalite oranı gerçekten çok iyi, derisinin bu kadar kaliteli gelmesini pek beklemiyordum doğrusu. Farklı renk seçenekleri de sitede mevcut. Bu tarz bir çanta arayışındaysanız mutlaka göz atın derim.








I like to wear dress and off the shoulder dresses are my favourites. When i saw that lovely, black dress on Ami Club Wear, i couldn't miss it. Pretty dress, right?

My new heart detailes, nude bag is from Dresslily. I like its leather quality. So beautiful. If you like it, there are another color options too.



Dress Ami Club Wear Elbise,                             Bag Dresslily Çanta



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...