13 Şubat 2020 Perşembe

Happy Valentine's Day

Sevgililer gününe sayılı günler kalmışken, planlar yapıldı mı bakalım?
14 Şubat olmazsa olmaz, mutlaka kutlanacak bir gün değil bizim için. Eşimle kendimize özel kutlanacak günlerimiz var ama bu yine de o günü tatlı bir öpücük, mis kokan çiçekler ile kutlamayacağız anlamına gelmiyor, değil mi :)

Biz de bu haftaya özel fotoğraflar çekelim dedik ve işte ortaya çıkanlar. Fotoğraflar da canım kızım Buse'den :) Bu kez bir değişiklikle kendi kombinimi değil eşimi paylaşıyorum! Shein sitesinde erkek koleksiyonu da olduğunu biliyor muydunuz? Ben hiç farkında değildim açıkcası, yeni keşfettim. Trend olan pek çok parça bir arada. Eşimin üzerindeki turuncu fermuar detaylı ince montu da çok uygun fiyata bulduk.
Bu arada benim pembe üstümde Shein sitesinden ama 1 yıl oluyor alalı sitede hala var mıdır emin değilim ama yine de merak eden olur belki diye yazmak istedim.

Bu arada sevgiler günü haftasına özel indirim kodu SVD863 ile Shein sitesinde %15 indirimli alışveriş yapabilirsiniz.







Hello! Here are the special shots with my husband for the Valentine's Day. They are captured by my lovely daughter Buse :)

I want to mention about my husband's outfit this time! Do you know that Shein has the men collection too? There are a lot of stylish pieces for men and i chose this lovely jacket for my hubby. He liked it so much and it fitted perfectly.
Also my pink jacket is from Shein too but i bought it almost 1 year ago but maybe you can still find it on Shein.

Also here is a Valentine's Day week surprise for you! Don't forget to use SVD863 code to get 15% off on Shein orders. (15% off over $60)

Men Jacket Shein Erkek Baharlık Mont

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...