14 Şubat 2020 Cuma

Yılan Deseni

Yılan deseni ile aranız nasıl? Ben özellikle kış aylarına çok yakıştırıyorum ama koyu renklerini biraz 40 yaş üstü olarak nitelendiriyorum(Tabi bu benim fikrim). Ama renkli olanlar bence hem yaş olarak daha genç olanlara hitap ediyor hem de spor şık kombinlere uyum sağlıyor. Ben de hazır sevgililer günü haftasına girmişken, sevgilimle öğle kahvesi molasında ne giysem diye düşünenlere bir fikir olsun dedim!
Kırmızı gri uyumunu hep çok sevmişimdir, bu kombinimin de baş kahramanı tabi ki Shein çantam. Kullanacağım renkleri ondan ilhamla seçtim.
Bu arada sevgiler günü haftasına özel indirim kodu SVD863 ile Shein sitesinde %15 indirimli alışveriş yapabilirsiniz.








Do you like snakeskin print? I like it especially on winter season. I found that grey&red snake skin print bag on Shein for a really good price. It is a high quality bag and it's my first bag from Shein. You know that i like to wear clothes from Shein but i haven't show you a bag from there before. I can recommend you for sure!
Also here is a Valentine's Day week surprise for you! Don't forget to use SVD863 code to get 15% off on Shein orders. (15% off over $60)

Bag Shein Çanta

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...