4 Ağustos 2020 Salı

Puantiye Aşkına

Çizgi ve puantiye dendiğinde aklınıza ilk ben gelmiyorsam, darılırım vallahi :) Her sezon malum almalara, giymelere doyamıyorum. Bu yeni, omzu açık elbiseyi de Shein sitesinde buldum. Bir çok farklı renk seçeneği vardı ama ben klasik siyah beyazdan yana kullandım şansımı. Üstte duruşuna da bayıldım. Şehirde rahatlıkla giyilecek etek boyu ve hava aldıran kumaşı ile yaz günleri için biçilmiş kaftan.
Bu arada 3QRebel kodunu kullanarak Shein sitesinde %15 indirimli alışveriş yapabilirsiniz. Harika yazlık parçalar var!

Uzun zamandır eve hapis şekilde yaşıyordum virüs sebebi ile. Bayramda ısrarlara ve ev halkının baskılarına dayanamayıp Garipçe'ye kahvaltıya gittik. İnsanda ister istemez bir tedirginlik oluyor, ya içtiğim çaydan yediğim tabaktan virüs kaparsam korkusu oluyor. Elimizden geldiğince dikkat ettik ama virüs gözle görünür değil tabi, ister istemez huzursuz oluyor insan. Siz neler yaptınız bayramda? Kalabalıktan uzak mı geçirdiniz yoksa çoktan virüsün varlığını unutup normal hayata adapte olanlardan mısınız? 







Do you like dalmatian print? I love it no matter it is summer or winter. When i saw that lovely, off the shoulder dress on Shein, İ couldn't say not to it. I like how it looks on me. It is suitable for to wear in the city. There are a lot of color options too. You should have to check it out.

Also don't forget to use 3QRebel code to get 15% off on your Shein orders.

                                                                    Dress Shein Elbise

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...